- Meddelanden
- 96
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 102
Ja precis. Det är lite olika för alla.Förra året fick jag "Besked om slutlig skatt" i Kivra på Måndag och pengarna kom in på bankkontot på Tisdag
Gissar att det är samma i år
Ja precis. Det är lite olika för alla.Förra året fick jag "Besked om slutlig skatt" i Kivra på Måndag och pengarna kom in på bankkontot på Tisdag
Gissar att det är samma i år
Står att beslutade skatteuppgifter där gjordes igår på min, men jag kan inte se om jag får något tillbaka där, på min inlämnade deklaration skulle jag få 8000 tillbaka efter reseavdrag och 4000 innan avdraget men ser inget av de nuJag kan se att min deklaration är godkänd nu under "Beslutade skatteuppgifter" för inkomståret 2025.
Gick också in och kollade nu och såg att det fanns beslut 20200605 i enlighet med min deklaration! Fortfarande tomt på skattekontot men det kommer väl in i dagarna och utbetalning till veckan: -) Första gången på flera år som det blir klart nu istället för augusti eller september.Jag kan se att min deklaration är godkänd nu under "Beslutade skatteuppgifter" för inkomståret 2025.
Du får jämföra manuellt, inbetalad skatt minus beslutad skatt.Står att beslutade skatteuppgifter där gjordes igår på min, men jag kan inte se om jag får något tillbaka där, på min inlämnade deklaration skulle jag få 8000 tillbaka efter reseavdrag och 4000 innan avdraget men ser inget av de nu
Vart såg du det?Gick in på skatteverkets hemsida på mina sidor inatt bara för att kolla och jag hade fått mitt besked om slutgiltig skatt idag den 6 juni, dock har dom inte skickat ut det på Kivra än men jag gissar på att det sker i början på nästa vecka. 👍🏼👍🏼

Precis ☺️Vart såg du det?
Såg nu på ”beslutade skatteuppgifter” att 2025 fanns.![]()