Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur lång tid tar skatteåterbäring efter ändrad deklaration?

Gick in på skatteverkets hemsida på mina sidor inatt bara för att kolla och jag hade fått mitt besked om slutgiltig skatt idag den 6 juni, dock har dom inte skickat ut det på Kivra än men jag gissar på att det sker i början på nästa vecka. 👍🏼👍🏼

Det är fortfarande blankt för min del. Blir nog i augusti då.

Jag kan se att min deklaration är godkänd nu under "Beslutade skatteuppgifter" för inkomståret 2025.
Står att beslutade skatteuppgifter där gjordes igår på min, men jag kan inte se om jag får något tillbaka där, på min inlämnade deklaration skulle jag få 8000 tillbaka efter reseavdrag och 4000 innan avdraget men ser inget av de nu

Jag kan se att min deklaration är godkänd nu under "Beslutade skatteuppgifter" för inkomståret 2025.
Gick också in och kollade nu och såg att det fanns beslut 20200605 i enlighet med min deklaration! Fortfarande tomt på skattekontot men det kommer väl in i dagarna och utbetalning till veckan: -) Första gången på flera år som det blir klart nu istället för augusti eller september.

Står att beslutade skatteuppgifter där gjordes igår på min, men jag kan inte se om jag får något tillbaka där, på min inlämnade deklaration skulle jag få 8000 tillbaka efter reseavdrag och 4000 innan avdraget men ser inget av de nu
Du får jämföra manuellt, inbetalad skatt minus beslutad skatt.

Gick in på skatteverkets hemsida på mina sidor inatt bara för att kolla och jag hade fått mitt besked om slutgiltig skatt idag den 6 juni, dock har dom inte skickat ut det på Kivra än men jag gissar på att det sker i början på nästa vecka. 👍🏼👍🏼
Vart såg du det?
Såg nu på ”beslutade skatteuppgifter” att 2025 fanns. :)

Senast ändrad:
Nu kan jag se mina beslutade skatteuppgifter.
’Utdraget grundas på beslut om slutlig skatt 2026-06-05’

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp