Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hur mycket kan jag låna?

Ska testa att söka på 450, skulle vara fantastiskt om det gick! Nappar någon på 350 sår det guld värt det med!

350.000 kommer du onekligen att få bra erbjudanden på.
När ska du göra din ansökning?
Håll oss gärna uppdaterade!

Nu har jag sökt på 450.000kr via lendo, fick många förslag remember och collector var de som erbjöd hela beloppet. Valde collector som erbjöd ränta på 5.19% är oerhört glad och räntan var förvånansvärt låg! Sökte fick svar direkt, signerat och klart. Hela processen klar på 10min. Helt sjukt när det rör sig om nästa en halv miljon!!

Nu har jag sökt på 450.000kr via lendo, fick många förslag remember och collector var de som erbjöd hela beloppet. Valde collector som erbjöd ränta på 5.19% är oerhört glad och räntan var förvånansvärt låg! Sökte fick svar direkt, signerat och klart. Hela processen klar på 10min. Helt sjukt när det rör sig om nästa en halv miljon!!
Hade du medsökande?

Stort grattis och bra jobbat!!!
Väldigt bra ränta på det beloppet måste jag säga...

Jag har 2.2 i riskprognos när jag loggar in på kreddy. 0 ff. huslån på ca 1.9 miljoner som delas med frugan. Kreditkort på 60.000 som är fullt utnyttjat. Månadslön på 32.000kr. Vad tror ni skulle jag få beviljat 450.000 om jag söker via lendo?
Du hade inga andra blancolån innan du sökte?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp