Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur mycket kan man låna?

Rent teoretiskt tro jag det går. Fast inte hos en aktör givetvis. Dina lån syns inte på din UC förrän tidigast nästa månad den 15e. Därför kan du tex söka 300k hos en aktör få den beviljad, och senare samma dag söka hos en annan aktör och få den beviljad.

Det är nog olika från gång till gång, men många långivare drar öronen åt sig när de ser att en ansökan gjorts tidigare samma dag, eller några dagar innan eftersom de inte vet om den beviljades eller inte.

Har du bra kontakt med någon bank där du är storkund sedan tidigare skulle jag inte utesluta att du kan få 600k i blanco hos dem, då pratar vi någon av storbankerna.. det kanske inte är möjligt att få det i ett och samma lån, men i två pararella går det kanske

jag är stor kund hos en större bank där jag skött ett större lån prickfritt och betalat av ¨på det lånet över 15 papp i månaden..... Samt kan jag säga till dig som sa om UC kan banken få direkt till gång till så fort lån har ansökts banken, kan också lägga in om bevakning för att se .... det tar bara nån sekund så, söker du samma dag på en bank och sen på annan samma dag så syns det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp