Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hur ser mina förutsättningar ut att baka ihop krediter och smålån....

Hej!

Hur ser mina förutsättningar ut för att söka lån i februari när mina UC förfrågningar nollas:

Årslön: 273384kr (2017)

2016 inkomst uppgifter:

Överskott av tjänst 265 300 kr
Taxerad förvärvsinkomst 265 200 kr
Underskott av kapital 34 000 kr

riskprognos 10.1%
7 förfrågningar (I februari försvinner nollas förfrågningarna)

Dessa är dom synliga lånen på min UC:

Entercard: 33000kr
Avida finans 25000kr
credento 29000kr
Collectorbank 51000kr

Dessa lån har jag betalat bort I början av Januari då jag lyckats spara ihop lite pengar och jag antar att dom inte kommer synas på min UC i februari?:

BN 6000kr
Qliro kredir 1200kr
Frogtail 10000kr

Jag behöver minst låna kring 120-200tkr för att samla ihop så många av alla mina dåliga krediter som möjligt och dessa lån synliga på UC.

Alla uppgifter har jag hämtat från UC kreditkollen på rapporter...

Det jag glömde nämna är att jag har även en massa småkrediter för 82tkr (ca 5tkr i månadskostnader) jag måste få bort direkt och sedan få bort några av dom andra lånen listade....

När dina förfrågningar är borta borde du inte ha någrs problem

Nu bumpar jag upp denna tråd igen.

Updatering!

Min riskprognos på 10.1% har blivit 3.6% (3ff kvar fram till 14:e)

Snabba frågor bara:

Vars har jag störst chans att låna 250-260tkr för att samla lånen listade ovan men också icke synliga sms lån och krediter? Borde jag låna ca 100tkr från varje bank så att det inte blir misstänksamt?

Är lendo bästa alternativet? Kan istället en personlig mail kontakt med en specifik bank göra det lättare för mig att jag väljer den vägen och inte låneförmedlare?

Tack i förhand!

Updatering!

Snabba frågor bara:

Vars har jag störst chans att låna 250-260tkr för att samla lånen listade ovan men också icke synliga sms lån och krediter? Borde jag låna ca 100tkr från varje bank så att det inte blir misstänksamt?

Är lendo bästa alternativet? Kan istället en personlig mail kontakt med en specifik bank göra det lättare för mig att jag väljer den vägen och inte låneförmedlare?

Tack i förhand!

Skulle samla allt på samma, men bara skriva att du ska samla det som syns på ucn.. Och jag skulle välja lendo.. Bättre att få fler erbjudande på en förfrågan.. tror inte att man får bättre chans för att man pratar med en bank..

Updatering!

Oj vad betyget är beroende av ff. Du har ju inte betalat av mycket på synliga krediter (Frogtail syns inte på UC) i januari så det kan ju inte ha varit det som tog ner ditt betyg. Avslutade du BN och Qliro helt genom att kontakta dem?

Snabba frågor bara:

Tack i förhand!

Oj vad betyget är beroende av ff. Du har ju inte betalat av så mycket synliga krediter (Frogtail syns inte på UC) som skulle kunna förklara ett sådan sänkning. Har du avslutat BN och Qliro helt, genom att ta kontakt med dem direkt?

Jo, jag har kontaktat både BN och Qliro om bekräftelse på avslutade konton direkt jag fick bekräftelse om att jag betalade bort dem men dock är det inte ännu uppdaterat på Minuc som avslutade?

Men i snitt verkar det som att varje förfrågan sänkt min risk med 1.2-1.5%.

När ff cirkusen för ett år sedan började hade jag kanske 27-30st, varav risk på 68% och har sedan dess kämpat med att få så schysst UC som möjligt och rädda min ekonomi.

Min kvartsmiljon skuld är pga spel (vilket jag har slutat med sen 1 år tillbaka).

Har levt för ca 1000kr per månad efter att ha betalat alla mina skulder, ha vägrat åka på anmärkningar så jag vet inte om sådant hör ihop?

Jo, jag har kontaktat både BN och Qliro om bekräftelse på avslutade konton direkt jag fick bekräftelse om att jag betalade bort dem men dock är det inte ännu uppdaterat på Minuc som avslutade?

Men i snitt verkar det som att varje förfrågan sänkt min risk med 1.2-1.5%.

När ff cirkusen för ett år sedan började hade jag kanske 27-30st, varav risk på 68% och har sedan dess kämpat med att få så schysst UC som möjligt och rädda min ekonomi.

Min kvartsmiljon skuld är pga spel (vilket jag har slutat med sen 1 år tillbaka).

Har levt för ca 1000kr per månad efter att ha betalat alla mina skulder, ha vägrat åka på anmärkningar så jag vet inte om sådant hör ihop?

Avslutade du dem i januari så syns det först på minuc vid kredituppdateringen i mitten av februari.

Hej!

Hur ser mina förutsättningar ut för att söka lån i februari när mina UC förfrågningar nollas:

Årslön: 273384kr (2017)

2016 inkomst uppgifter:

Överskott av tjänst 265 300 kr
Taxerad förvärvsinkomst 265 200 kr
Underskott av kapital 34 000 kr

riskprognos 10.1%
7 förfrågningar (I februari försvinner nollas förfrågningarna)

Dessa är dom synliga lånen på min UC:

Entercard: 33000kr
Avida finans 25000kr
credento 29000kr
Collectorbank 51000kr

Dessa lån har jag betalat bort I början av Januari då jag lyckats spara ihop lite pengar och jag antar att dom inte kommer synas på min UC i februari?:

BN 6000kr
Qliro kredir 1200kr
Frogtail 10000kr

Jag behöver minst låna kring 120-200tkr för att samla ihop så många av alla mina dåliga krediter som möjligt och dessa lån synliga på UC.

Alla uppgifter har jag hämtat från UC kreditkollen på rapporter...

Spontant så tycker jag det ser bra ut. Sök samlingslån via lendo på hela beloppet som syns i din uc när alla dina ff försvunnit. Är ganska säker på att du kommer få ett betydligt bättre erbjudande som du kan beta av dina småkrediter med och eventuellt lägga resten på någon av de nuvarande synliga krediterna du har!

Vänta sedan tills ucn är uppdaterad med det nya lånet och försök med en sökning igen via lendo eller annan låneförmedlare så kan du säkert börja baka ihop de synliga!

Jag tror på dig, lycka till! :)

Uppdatering!

Jag skickade iväg en ansökan genom Lendo och fick en glad överraskning! Jag fick många svar av banker och valde Ica Banken som hade bäst erbjudan på 200tkr med 7.76% Ränta med 150tkr lösenkrav.

Nu är det bara att hoppas att ingenting konstigt händer nu medans jag väntar på pengarna och att lånen blivit lösta jag angav!

För exakt ett år sedan var jag verkligen i skiten och trodde inte på att denna dag skulle komma! Ett speciellt tack till detta forum som varit min terapi och hjälp det senaste året och jag kommer fotfarande besöka detta forum framöver!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp