Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hur snabba är extra lånet att handlägga ansökan?

Nån som vet?? Stor inget om de på deras hemsida..ansökte vid kl 7 imorse

Dem är väldigt tröga,för min del det tog tre dagar innan jag fått pengarna.
Sedan ville jag återbetala pengarna men dem svarade inte på mina mail.
Jag skickade fyra mail-inget svar.
Till slut betalade jag beloppet som jag lånade och skickade begäran om spärr hos dem men fick inte nån bekräftelse heller...
Så undvik dem om det går...

Jaha :(

De stod ett telefon nr så jag ringde dom....fick ett otrevligt svar att all kontakt sker via mail:/

Ush otrevliga o sega.

Jaha :(

De stod ett telefon nr så jag ringde dom....fick ett otrevligt svar att all kontakt sker via mail:/

Ush otrevliga o sega.
Det var en kvinna som svarade eller hur?!
Jag fick samma svar när jag försökte nå dem via telefon...
Sedan skickade jag ett mail och nämnde att jag vill inte ha lånet längre...inget svar.
Sedan får bekräftelse att lånet är beviljat...skickar igen ett mail där jag påpekar att jag vill inte ha lånet längre....inget svar.
Sedan får jag utbetalningen och försöker kontakta dem igen via mailet och kräver konto nummer och OCR numret att återbetala pengarna...inget svar.
Sedan får jag räkningen via posten och jag betalar bara belopp som jag fick och skickar igen mailet och upplyser dem vad har jag gjort...inget svar.
Sedan skickar jag ett mail till där beskriver jag att jag är missnöjd och ville spärra mig och ber ödmjukt att dem skickar bekräftelse att dem har spärrat mig.......och naturligtvis inget svar,ingen bekräftelse heller.
Så undvik dem är du snäll...

Fick svar att det var många ansökningar just nu och att som jobbar så fort dom kan. Vet en som sökte i måndags kväll och väntar svar fortfarande...han mailade och fick det svaret. Har man väl blivit preliminärt beviljad så är det oftast klart då sett...aldrig varit med om avslag vid preliminärt beviljad.

Har haft bra erfarenheter av dem, snabba utbetalningar och svar via kundtjänst..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp