- Meddelanden
- 141
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 147
2-3 dagar max
- Meddelanden
- 166
- Mottagna reaktioner
- 89
- Poäng
- 237
Jag undrar mest, hur gör ni för att komma förbi första steget? Den låter mig inte gå vidare varken på telefon eller på nån av chrome, internet explorer eller firefox, utan jag försöker klicka på "nästa sida", men inget händer. Dvs efter sidan där man väljer hur mycket man vill låna.
M
Maxi
Gäst
Poäng: 0
Jag undrar mest, hur gör ni för att komma förbi första steget? Den låter mig inte gå vidare varken på telefon eller på nån av chrome, internet explorer eller firefox, utan jag försöker klicka på "nästa sida", men inget händer. Dvs efter sidan där man väljer hur mycket man vill låna.
Har själv samma problem. Funkar varken på iPhone, chrome, explorer eller firefox. Jobbigt läge....
- Meddelanden
- 56
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 42
Jag hade en obetald rest på 250kr hos Extralånet förut. Då kom jag inte heller förbi förstasidan.
När den var betald gick det hur enkelt som helst.
Antagligen klarar ni inte deras kreditskrav(tas ju ingen UC eller något som påverkar er kreditsvärdighet, så det kan ni vara lugna med) alternativt har ni en skuld kvar hos dom eller 38:an.
När den var betald gick det hur enkelt som helst.
Antagligen klarar ni inte deras kreditskrav(tas ju ingen UC eller något som påverkar er kreditsvärdighet, så det kan ni vara lugna med) alternativt har ni en skuld kvar hos dom eller 38:an.
- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Jag mailade o frågade hur det går me min låne ansökan då sa dom att ja ej skickat in nån o ja skulle försöka igen så ja provade men när ja skulle klicka på "nästa" knappen så kom ja inte vidare på sidan....precis som nån här beskrev:/
- Meddelanden
- 56
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 42
Extralånet, 38:an och Förskottslon (den sista inte kopplad till dom två första) är ju lallarföretag.
Det är 1-2 anställda som knappast lägger ner tid på detta likt andra större aktörer.
Handläggningstid verkar varia på dagsform.
Skulle aldrig välja ett av dessa bolag framför någon av de stora bolagen där man får utbetalning.
Nu använder jag mig inte av den här typen av lån längre, men sista gången jag använde Förskottslön så bekräftade dom ansökan, inget mer hände - varken nekad eller godkänd.
Extralånet beviljade lånet men ingen utbetalning kom.
Skulle inte ske hos dom större aktörerna.
Det är 1-2 anställda som knappast lägger ner tid på detta likt andra större aktörer.
Handläggningstid verkar varia på dagsform.
Skulle aldrig välja ett av dessa bolag framför någon av de stora bolagen där man får utbetalning.
Nu använder jag mig inte av den här typen av lån längre, men sista gången jag använde Förskottslön så bekräftade dom ansökan, inget mer hände - varken nekad eller godkänd.
Extralånet beviljade lånet men ingen utbetalning kom.
Skulle inte ske hos dom större aktörerna.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.