Håller med dig helt, men jag tror den jag känner menar att eftersom vinster som är från svensk spellicens är skattefri och inte behöver ompröva. Vet inte faktisktJag tycker det är viktigt att vara försiktig med vilka råd man följer i sådana här frågor. Bara för att någon gör på ett visst sätt betyder det inte att det är rätt eller lagligt. Det är bättre att ta reda på vad som faktiskt gäller innan man bestämmer sig.
Man bör ompröva vid större spel vinster. Nu är väl just spelvinster något som inte syns i sverige dock, så det är väl inget som en borgenär får nys om.Håller med dig helt, men jag tror den jag känner menar att eftersom vinster som är från svensk spellicens är skattefri och inte behöver ompröva. Vet inte faktiskt
Ja precis, de syns inte i deklarationen och ingen kollar bankkonton.Man bör ompröva vid större spel vinster. Nu är väl just spelvinster något som inte syns i sverige dock, så det är väl inget som en borgenär får nys om.
Man bör ompröva vid större spel vinster. Nu är väl just spelvinster något som inte syns i sverige dock, så det är väl inget som en borgenär får nys om.
Utveckla gärna? Spelvinster redovisas inte. Så enda sättet för en borgenär att få nys om att du vunnit pengar är att du själv berättar tänker jag.Det sistnämnda skulle jag inte ta som sanning
Utveckla gärna? Spelvinster redovisas inte. Så enda sättet för en borgenär att få nys om att du vunnit pengar är att du själv berättar tänker jag.