- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 346
- Poäng
- 517
Har du mi sta skit på transaktionerna så är det körtSökt 80 hos Brixo, har fått manuell granskning, är dom svår att få?
- Meddelanden
- 114
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 32
Skit som vadå?Har du mi sta skit på transaktionerna så är det kört
- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 346
- Poäng
- 517
Spel transaktioner. Att du "handlar" för mycketSkit som vadå?
- Meddelanden
- 2 274
- Mottagna reaktioner
- 752
- Poäng
- 737
Dom är relativt hårda skulle jag säga. Tur är väl det på ett sätt.
Speltransaktioner får du inte ha, även att du inte ”spenderar för mycket” då du räknas som att du blir en risk då du kan komma att ha svårt att betala tillbaka.
Vissa av bolagen har ju att du inte får ha transaktioner till inkassobolag heller. Riktigt hur Brixo ställer sig till det vet jag inte. Men….man kan ju alltid gissa.
80000 är också en väldigt hög summa, iallafall att ha hos Brixo. Har aldrig hört att någon fått den summan beviljad tidigare.
Speltransaktioner får du inte ha, även att du inte ”spenderar för mycket” då du räknas som att du blir en risk då du kan komma att ha svårt att betala tillbaka.
Vissa av bolagen har ju att du inte får ha transaktioner till inkassobolag heller. Riktigt hur Brixo ställer sig till det vet jag inte. Men….man kan ju alltid gissa.
80000 är också en väldigt hög summa, iallafall att ha hos Brixo. Har aldrig hört att någon fått den summan beviljad tidigare.
- Meddelanden
- 1 121
- Mottagna reaktioner
- 346
- Poäng
- 517
Gammal tråd men hur gick det?Sökt 80 hos Brixo, har fått manuell granskning, är dom svår att få?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.