• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Hus utmätning, skrivit över på frun

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 342
Mottagna reaktioner
12 810
Poäng
9 787
Nu skrämde du mig ordentligt, men vad tycker du,är det möjligt i mitt fall?
Jag minns inte vad det var du gjort så jag har ingen aning.
Det är inte jättehårda straff för der hela, så för vissa är det säkert värt det.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

En av er

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
905
Mottagna reaktioner
275
Poäng
457
Jag minns inte vad det var du gjort så jag har ingen aning.
Det är inte jättehårda straff för der hela, så för vissa är det säkert värt det.
Det handlar inte om mig utan om min fd sambo,hon är fullständigt oskyldig och omedveten att nu hennes hus är i fara.När det gäller mig-jag är bara en idiot som förtjänar att drabbas fast jag har aldrig gjort nåt medvetet.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 342
Mottagna reaktioner
12 810
Poäng
9 787
Det handlar inte om mig utan om min fd sambo,hon är fullständigt oskyldig och omedveten att nu hennes hus är i fara.När det gäller mig-jag är bara en idiot som förtjänar att drabbas fast jag har aldrig gjort nåt medvetet.
Så kan det bli. Är väl inte så stor risk men utesluta går inte. Hennes ovetande eller oskyldighet är inte så jätterelevant i sammanhanget.
 

En av er

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
905
Mottagna reaktioner
275
Poäng
457
Det handlar inte om mig utan om min fd sambo,hon är fullständigt oskyldig och omedveten att nu hennes hus är i fara.När det gäller mig-jag är bara en idiot som förtjänar att drabbas fast jag har aldrig gjort nåt medvetet.
Så kan det bli. Är väl inte så stor risk men utesluta går inte. Hennes ovetande eller oskyldighet är inte så jätterelevant i sammanhanget.
Det där "är väl inte så stor risk "gör att jag kanske sover lite bättre i fortsättningen men huset har ganska stort övervärde och bodelning var för bara 3 månader sedan, är det inte för kort tid?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp