Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

I skiten

Kunnig medlem
Poäng: 217
Meddelanden
189
Mottagna reaktioner
77
Poäng
217
YES... Hej allihopa... Sitter och har räknat på mina lån och fy fan... 707200kr i blanco å krediter.... Japp mycket spelande... Har lagt in mig på spelstop.se...

Remember 359500kr 9% 4359kr/mån
Qliro 248000 8% 2500kr/.mån
Dnb kortet 30.000 maxat 1250kr/mån
Credway 30.000 maxat 1500kr/mån
Fairlo 2989kr
Flexlimit 1989kr

Ska betala bort hela Fairlo och flex nu i juni men ändå... Uc på 8.1 13 ff...

9600kr/mån ca i vad? Inget... Nada.... Fan va hopplöst

Hur nyligen är FF tagna? Vad har du för årsinkomst? Skulle vänta ner FF och sen försöka fixa ett 3:e stort blanco till till att börja med. Beroende på årsinkomst kan du ev redan fixa det nu för att få ner månadskostnaden. Känner helt igen mig i din situation,hade dom mest 745 000:- i blanco pga spel. Men du har betydligt bättre läge med fler stora lån och färre små krediter och sms-lån. Hade själv 32 000:- i månadsavgift på lån när det var som värst. Bra att du spärrat dig,gå på spelmöte (såklart det viktigaste att hålla dig spelfri för att inte falla djupare). Sen får man jobba sakta men säkert för att komma tillbaka både ekonomiskt och i livet (som ju blir väldigt påverkat av ett beroende). Har du pratat om din situation med någon som står dig nära?

Dina villkor var inte jättedåliga ändå..

Dina villkor var inte jättedåliga ändå..

Eller hur, :) mina räkningar är på 35 000/ månad eller mer och jag har bara 270 000 i krediter och delbetalningar och 120 000 i sms lån. Hade jublat över 9600 istället för nästan 40 000.

Kråkan87, skriver som jag brukar, extrainkomst av mer jobb eller sälja saker i hemmet som skräpar? Om du verkligen vill ha ner lånen snabbare måste du göra uppoffringar.
Vi hittade t.ex. gamla spel i en låda som kan sälja för 650 kr per spel. Man får fundera ordentligt. Börja rensa eller var nöjd över att inte ha 4 ggr dina utgifter för lån per månad som jag. :D

Rensar å lägger ut men är dåligt med köpare:/ men det löser sig med lite vilja å vaselin. Nuv årsink för 2018 är 376900kr, dom senaste ff bild bifogad..

Nä EG är 9700 lite.. Men med huset 4000 barnomsorg 1500kr å allt annat +4 barn blir tight men det funkar! Än så länge...

Bilagor

• Screenshot_20190606_121852.webp
    Screenshot_20190606_121852.webp
    70.1 KB · Visningar: 41
4 barn är dåligt när man söker jobb. Vad har du för inkomst?

Snarare bättre :) ingen pappa/mamma ledighet.

Ta inte illa upp någon, men kommer en 28-32 åring klar med plugget inga barn så väljer jag hellre en annan kandidat .hon kan lika gärna vara gravid på intervjun.

Gäller även nu män kanske också med nya lagen och jämlikhet ...

Beror dock vilken befattning det handlar om.

Idag har jag ju inte den typen av personal ansvar. TACKA gudarna...

4 barn å haft fast anställning sen 2008 då mitt första föddes:) in netto ca 22-25600/mån +BB och vårdbidrag. Ibland mer ibland mindre.

4 barn å haft fast anställning sen 2008 då mitt första föddes:) in netto ca 22-25600/mån +BB och vårdbidrag. Ibland mer ibland mindre.

Ja, det blir ganska mycket när man lägger ihop allt. Man kommer bada i pengar utan lån sen. :D Om jag får ett jobb efter vad jag pluggat borde vi få 52 000+ efter skatt på två vuxna och huset kostar 800 att amortera i månaden, hoho.
Men det känns långt bort. 🙄

Ursäkta vadå dåligt? Dummaste jag hört idag! Går alldeles utmärkt att få bra jobb med fler barn, allt beror på vad du har för utbildning/erfarenhet/meriter! Mitt jobb drabbas inte alls av att jag har barn, ev vab och annat löser jag tillsammans med min sambo och inget min chef behöber oroa sig över. Jag gissar på att det är fler som har det upplägget. Sen är det inte det som är fokus eller ska vara på en arbetsintervju.

Ursäkta vadå dåligt? Dummaste jag hört idag! Går alldeles utmärkt att få bra jobb med fler barn, allt beror på vad du har för utbildning/erfarenhet/meriter! Mitt jobb drabbas inte alls av att jag har barn, ev vab och annat löser jag tillsammans med min sambo och inget min chef behöber oroa sig över. Jag gissar på att det är fler som har det upplägget. Sen är det inte det som är fokus eller ska vara på en arbetsintervju.

Det skulle stå när man söker lån, inte jobb.

#autocorrect

Ffaaaannnnn!!! Spelpaus.se visst... Men i ett svagt ögonblick hittade jag mobilebet.... Vann... Weho... Fuck.... Happ... 731000kr i skulder nu... Härligt.... HUR FAN SLUTAR MAN

Går inte dom under samma licens som ComeOn?

Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Och antar dom hae svensk licens då dom har loggan på hemsidan.

Var enda sidan som lät mig skapa av typ 10 sidor jag kanske prova.

Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Playojo har alltid varit oseriösa. Tror dom blir nästa licensierade bolag att ryka..

Ffaaaannnnn!!! Spelpaus.se visst... Men i ett svagt ögonblick hittade jag mobilebet.... Vann... Weho... Fuck.... Happ... 731000kr i skulder nu... Härligt.... HUR FAN SLUTAR MAN

Kråkan din gamle räv. Det ordnar sig om du aldrig rör det igen.
Tror du kan spärra dig på mobilebet i 3 år i rad eller något.

Jag vet nu har jag mailat dom och bett dom spärra mig.... Jävla kukspel...

Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?

Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?

Får du någon behandling för spelmissbruket? Det låter som få hjälp med det är det viktigaste nu?

Har
Spelpaus? Vet känslan men tro mig det lättar efter ett tag. Men du måste spärra dej överallt. Enda utvägen

Har spärrat mig på spelpaus i januari redan:/ nu även hos mobilebet. Var de enda bolaget som släppte in mig men nu är även det spärrat.

Har

Har spärrat mig på spelpaus i januari redan:/ nu även hos mobilebet. Var de enda bolaget som släppte in mig men nu är även det spärrat.
Då ska du kräva pengar tillbaka. Skriv ett mail. Jag fick tillbaka på det sättet

Anmäl alla dessa till spelinspektionen.

Har du något du kan sälja?
Tyvärr får du nog lida för det... jag och mannen har 300 000 i smålån, det kan alltid bli värre. <3 försök sälja något och/eller fokusera på att hålla en utan anmärkning och släppa den andre och be för skuldsanering om det inte går. Jag testade att gå back 50 000 i månaden på 2 vuxna i ett halvår och lyckades ta alla räkningar och det resulterar mest i fler lån och tommare lådor. Skriv ner alla lån och allt du kan göra. Jag har också spelat igen trots spelpaus men när man har inkasso och sånt och prioriterar spel är man för farlig för sig själv och du måste vända blad. Spelet vann, game over.
Men du kommer ge igen! Lycka till, vet hur svårt och tråkigt det är att bara inse att man inte vinner längre.

Ja nu fick jag betalkoll 10k så kunnat lösa viaconto osv iaf, som tur är har jag ändå relativt bra lön och kan fokusera nu på att betala bort skulder istället för att spela bort stora delar av lönen... Måste sluta söka lån också... Funderat på å spärra min uc så jag inte kan söka nå...

När man sätter sig och går igenom kontoutdrag för juni 1-27e (sista gången jag spelade) och räknar ihop och gångar med 12 mån....

Bilagor

• Screenshot_20190630_173640_com.android.calculator2.webp
    Screenshot_20190630_173640_com.android.calculator2.webp
    26.5 KB · Visningar: 43
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp