• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

I skiten

onetwo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
15 Januari 2019
Meddelanden
2 422
Mottagna reaktioner
997
Poäng
817
Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Och antar dom hae svensk licens då dom har loggan på hemsidan.

Var enda sidan som lät mig skapa av typ 10 sidor jag kanske prova.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
281
Poäng
437
Testade förra veckan starta konto på flera random sidor, dock https://www.playojo.com/se/ låt mig skapa konto.

Så dom bryter mot lagen, testade inte sätta in pengar dock deras stopp kanske är där.

Och antar dom hae svensk licens då dom har loggan på hemsidan.

Var enda sidan som lät mig skapa av typ 10 sidor jag kanske prova.
Playojo har alltid varit oseriösa. Tror dom blir nästa licensierade bolag att ryka..
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Ffaaaannnnn!!! Spelpaus.se visst... Men i ett svagt ögonblick hittade jag mobilebet.... Vann... Weho... Fuck.... Happ... 731000kr i skulder nu... Härligt.... HUR FAN SLUTAR MAN

Kråkan din gamle räv. Det ordnar sig om du aldrig rör det igen.
Tror du kan spärra dig på mobilebet i 3 år i rad eller något.
 

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Jag vet nu har jag mailat dom och bett dom spärra mig.... Jävla kukspel...
 

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?
 

Miniliten

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
21 Juni 2019
Meddelanden
173
Mottagna reaktioner
101
Poäng
297
Nu är jag spärrad från mobilebet också... Känns som en jävla lättnad... Men snart kommer irritationen... Ångesten att inte kunna ha möjlighet att kanske fixa snabba pengar... Men nu ligger skulderna kvar.. Över 730k...163700kr i snabblån... Årsink 395000...kul...får inte ens bort snabblånen med ett samlingslån... Uc på 20.8...hur fan ska vi klara oss.... VAFAN har jag ställt till med!?

Får du någon behandling för spelmissbruket? Det låter som få hjälp med det är det viktigaste nu?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp