• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Inkasso syns på uc?

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag har krediter som inte syns på uc. Det är dom jag menar. Dom bolagen använder inte uc utan creditsafe och bisnode. Dom har vad jag förstår en egen Inkasso? Om man låter krediterna gå dit och man får bra avbetalningsplaner. För det verkar omöjligt att få anbetalningsplan om det inte går till deras egen Inkasso först. Jag vill ju inte att det ska synas på uc
Om du kan tala om vilka bolag det gäller kan vi tala om vilka personliga erfarenheter vi har av dessa bolag och vad som gäller om du släpper till deras inkasso.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
I

Inkasso

Gäst
Poäng: 0
Om du kan tala om vilka bolag det gäller kan vi tala om vilka personliga erfarenheter vi har av dessa bolag och vad som gäller om du släpper till deras inkasso.
Det gäller onea, ferratum, lånbutiken, viakredit och credway. Credway kan jag betala för den är så billig. Den värsta är onea på 2887 i månaden och viakredit på 2300 i månaden, lånbutiken 1500 i månaden och ferratum 2000 i månaden.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp