• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Inledande skuldsanering inkomst

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 113
Poäng
1 367
Du skrev dock detta. För 99% som läser den här tråden är det ju ganska givet att man utgår ifrån att du menar att just Kronofogden gör det. (Jag gör det inte dock)

Jag tror jag talar för samtliga när jag säger att ditt kunnande här är ovärderligt och otroligt uppskattat. Jag tror också att alla här känner enorm tacksamhet för att du avsätter tid för att hjälpa oss samtliga här. Jag iallafall känner enorm tacksamhet över detta faktum.

Samtidigt har du 20.000 + inlägg och jag tror att du ganska ofta kommer med raljerande one-liners för att du är trött på att svara på samma sak gång på gång. Detta leder till att du skapar onödig irritation för att du som sagt svarat på många av inläggen tidigare. Men hey, jag har full förståelse för det jag hade nog varit lika irriterad i dina skor. Tror dock faktiskt att det hade gynnat kvalitén om du i dessa situationer hellre inte svarar än skriver ett kort inlägg som bara skapar förvirring alternativt irritation.
Håller med!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AnneLie

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
5 December 2019
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
11
Poäng
72
Jag undrar om kfm kollar ens bankonto tex transaktioner under inledande och om de bli negativt att man har lånat pengar av anhörig
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Jag undrar om kfm kollar ens bankonto tex transaktioner under inledande och om de bli negativt att man har lånat pengar av anhörig

Däremot kan dom vid diverse situationer välja att fråga dig om kontoutdrag och då kanske fler frågor kan uppstå?
 

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
827
Mottagna reaktioner
312
Poäng
497
Har också en fråga om nån kanske vet om man väljer att gå ner i tid frivilligt när man har skuldsanering kan man då bli avbryten saneringen jag antar det eftersom man såklart ska betala så mycket som möjligt för sig

Jag har gått ned frivilligt i arbetstid under min pågående sanering (från 100% till 98,33%) men det påverkar inte min lön med mer än att par hundralappar per månad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp