Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Inledande skusan nr 2

Det har inte mitt gjort, allt är borta förutom 3 statliga skulder. Men de försvinner väl kanske inom kort.
Kanske är annorlunda m statliga skulder, att det ligger kvar längre. Ska då ärligt säga att jag hade då noll koll på när det nollades för mej.

Tror ni att kötiden för sanering kommer öka ytterligare vid jul? Med tanke på att klämdagar hamnar under helgen nu så blir det ju riktigt lång ledigt för många.

Tror ni att kötiden för sanering kommer öka ytterligare vid jul? Med tanke på att klämdagar hamnar under helgen nu så blir det ju riktigt lång ledigt för många.
Ja tyvärr blir det så,blir nog 1-2 v fördröjning i dec

Jag betalde under hela inledande perioden fram tills betalplanen.
Hur mycke fick du betala då?samma som utmätning?? För ja väntar på svar angående inledande antar de kommer på måndag eller tisdag visa skriver att vid inledande så betalar man inget vad konstigt.

Hur mycke fick du betala då?samma som utmätning?? För ja väntar på svar angående inledande antar de kommer på måndag eller tisdag visa skriver att vid inledande så betalar man inget vad konstigt.
Har man utrymme så betalar man vid inledande. Summan kan vara både lägre o högre än vid utmätning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp