• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Intrum, Norwegian sålt skuld

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 312
Mottagna reaktioner
1 810
Poäng
1 247
Varför skulle dom göra det? Det låter väldigt märkligt alltihopa? Du bör ju ta reda på varför först och främst ifall det inte framgår?

Jag har flera fordringar till Norwegian/Inturm som sålts till ett utländsk bolag. Det är så de jobbar nu helt enkelt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 796
Mottagna reaktioner
2 649
Poäng
1 857
Min kreditkort skuld hos Norwegian som legat hos intrum säkert 2 år och 1 år som löneutmätning såldes med för ca 2 veckor sedan till företaget Red 4 något ...skulden ligger kvar dock på intrums hemsida ! Frågade om man kunde få lite hjälp eftersom som den låg som utnämning och dom kunde ordna något om jag ringde in . Så får väl göra det idag :)
 

Stryker

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 Mars 2015
Meddelanden
233
Mottagna reaktioner
93
Poäng
257
Min kreditkort skuld hos Norwegian som legat hos intrum säkert 2 år och 1 år som löneutmätning såldes med för ca 2 veckor sedan till företaget Red 4 något ...skulden ligger kvar dock på intrums hemsida ! Frågade om man kunde få lite hjälp eftersom som den låg som utnämning och dom kunde ordna något om jag ringde in . Så får väl göra det idag :)
Hur gick det sen?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp