Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Intrum, Norwegian sålt skuld

Varför skulle dom göra det? Det låter väldigt märkligt alltihopa? Du bör ju ta reda på varför först och främst ifall det inte framgår?

Jag har flera fordringar till Norwegian/Inturm som sålts till ett utländsk bolag. Det är så de jobbar nu helt enkelt.

Min kreditkort skuld hos Norwegian som legat hos intrum säkert 2 år och 1 år som löneutmätning såldes med för ca 2 veckor sedan till företaget Red 4 något ...skulden ligger kvar dock på intrums hemsida ! Frågade om man kunde få lite hjälp eftersom som den låg som utnämning och dom kunde ordna något om jag ringde in . Så får väl göra det idag :)

Min kreditkort skuld hos Norwegian som legat hos intrum säkert 2 år och 1 år som löneutmätning såldes med för ca 2 veckor sedan till företaget Red 4 något ...skulden ligger kvar dock på intrums hemsida ! Frågade om man kunde få lite hjälp eftersom som den låg som utnämning och dom kunde ordna något om jag ringde in . Så får väl göra det idag :)
Hur gick det sen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp