• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Jämkning 2020

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kråkan87

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Jag må vara lite trög... Försökt klura ut alla siffror på den där satans SKV sidan ang räntor och inkomster hit och dit men dra mig baklänges... Ni måste vara snillen hela bunten jag får inte till det! har ju enskilda firman och min privata å lån hit å dit å löner.. Jag blir hela snurrig
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 205
Mottagna reaktioner
12 761
Poäng
9 787
Jag må vara lite trög... Försökt klura ut alla siffror på den där satans SKV sidan ang räntor och inkomster hit och dit men dra mig baklänges... Ni måste vara snillen hela bunten jag får inte till det! har ju enskilda firman och min privata å lån hit å dit å löner.. Jag blir hela snurrig

Du har lite mer utmaning om du har enskild firma..
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
867
Hur fungerar jämkning, vet att jag frågat tidigare någonstans men minns inte riktigt. Skatteverket godkänner jämkning och ger ett beslut. Vem kontaktar arbetsgivaren?
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 779
Mottagna reaktioner
2 632
Poäng
1 857
Hur fungerar jämkning, vet att jag frågat tidigare någonstans men minns inte riktigt. Skatteverket godkänner jämkning och ger ett beslut. Vem kontaktar arbetsgivaren?
Du skickar beslutet till arbetsgivaren :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp