• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag skriver att det är risky buisness. Alltså att TS äventyrar sin skuldsanering.
Ditt svar är "Vad grundar du ditt påstående med?"
Jag svarar med att citera din länk.
Du skriver nu att du inte har påstått någonting annat :D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 402
Mottagna reaktioner
413
Poäng
557
Alltså vad många som undrar hur dom kan komma undan att meddela högre inkomst eller annat som kan göra att dom kanske måste betala mer i sin skuldsanering...var glada att ni fått en ny chans i livet och att bli skuldfria! Har man fortsatt det tänket så kanske man inte var värd en skuldsanering....tanken är ju att ändå ändra sitt beteende och tankesätt.
Alla vill vi givetvis ha mer pengar att röra oss med än vad vi har men det är enbart vi själva som satt oss i den situationen vi är i....bara bita i det sura äpplet och leva därefter.
 

Patron

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
402
Poäng
527
Jag skriver att det är risky buisness. Alltså att TS äventyrar sin skuldsanering.
Ditt svar är "Vad grundar du ditt påstående med?"
Jag svarar med att citera din länk.
Du skriver nu att du inte har påstått någonting annat :D
Kolla mitt första svar till frågeställaren läser du var tredje rad? Jag skrev ett korrekt svar innan du ens skrev i tråden.
 

Patron

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
402
Poäng
527
Jag skriver att det är risky buisness. Alltså att TS äventyrar sin skuldsanering.
Ditt svar är "Vad grundar du ditt påstående med?"
Jag svarar med att citera din länk.
Du skriver nu att du inte har påstått någonting annat :D
Eller är du blind?
 

Bilagor

  • Screenshot_2024-04-19-10-49-39-306_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-04-19-10-49-39-306_com.android.chrome.jpg
    512.8 KB · Visningar: 13

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Alltså vad många som undrar hur dom kan komma undan att meddela högre inkomst eller annat som kan göra att dom kanske måste betala mer i sin skuldsanering...var glada att ni fått en ny chans i livet och att bli skuldfria! Har man fortsatt det tänket så kanske man inte var värd en skuldsanering....tanken är ju att ändå ändra sitt beteende och tankesätt.
Alla vill vi givetvis ha mer pengar att röra oss med än vad vi har men det är enbart vi själva som satt oss i den situationen vi är i....bara bita i det sura äpplet och leva därefter.
Exakt!
 

Patron

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
402
Poäng
527
Förstår inte hur man inte kan se i mitt svar till frågeställaren att man ska ompröva om man har fått högre inkomst har aldrig skrivit något annat. Jag förklarar ju på ett korrekt sätt vad som innebär när man har skuldsanering och flyttar utomlands.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
940
Mottagna reaktioner
405
Poäng
537
Sa till min handläggare att jag Tänkte jag skulle betala bort ett kreditkort jag har nu. Maila och handläggaren och fick svar( har du möjligheten så betala av och avsluta det du kan framtill sista maj då den första frivilliga betalningen ska in. Så att betala in verka inte vara några problem tydligen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Sa till min handläggare att jag Tänkte jag skulle betala bort ett kreditkort jag har nu. Maila och handläggaren och fick svar( har du möjligheten så betala av och avsluta det du kan framtill sista maj då den första frivilliga betalningen ska in. Så att betala in verka inte vara några problem tydligen.

Jag fick exakt samma svar. Om dn läkarräkning.
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
940
Mottagna reaktioner
405
Poäng
537
Mm har en kreditkort på 10k som jag ska ta bort och stänga. Sa att jag använt det men vill göra ”rätt för mig” och betala och avsluta. Det såg han som positivt att Jag använder degen nu i April till skulder nu när jag får behålla hela April. Men det verkar vara VÄLDIGT OLIKA.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 428
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Mm har en kreditkort på 10k som jag ska ta bort och stänga. Sa att jag använt det men vill göra ”rätt för mig” och betala och avsluta. Det såg han som positivt att Jag använder degen nu i April till skulder nu när jag får behålla hela April. Men det verkar vara VÄLDIGT OLIKA.

Jag frågade också flera gånger min handläggare om det inte är gynnande utav borgenär om jag betalar en skuld till Gothia fast den uppstod innan inledande, hon sa att det var en gråzon men att hon rekommenderar mig att betala för att processen ska gå smidigare.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp