• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Känner mig dåligt bemött av banken

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Jag skall skriva under med BankID via min internetbank, säger dom.
Jag har varit med om en liknande grej. Det är bara att strunta i det och gå vidare. Jag förstår att det blir nån sårad stolthet men det går över, tro mig. Var glad att det löser sig ist och se framåt. Nästa gång blir du förmodligen bättre bemött.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 288
Mottagna reaktioner
415
Poäng
557
Förstår fortfarande inte varför banken skulle säga så? Att dom inte skall ha kontakt med dig? Du är för fasen kund??
 

2pac

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
23 Juni 2017
Meddelanden
1 684
Mottagna reaktioner
1 184
Poäng
867
Förstår fortfarande inte varför banken skulle säga så? Att dom inte skall ha kontakt med dig? Du är för fasen kund??

Håller med. Helt orimligt, speciellt när det dessutom rör något du äger dessutom. Klart du ska vara involverad
 

Blancoblanco

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
1 Januari 2019
Meddelanden
168
Mottagna reaktioner
77
Poäng
217
Eller så är det din man som fått information om att banken helst sköter det med honom och det är hans ord. Eller så är det helt enkelt din man som vill ha det så och skyller på banken. Oavsett vilket så låter det som du får hjälp och slipper rodda i det. Var glad för det och lär dig av din läxa.
Mvh
 

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
53
Poäng
187
Vad konstigt av banken ändå tycker jag.
Vilken bank är det?
Jag ska själv kontakta min bank men blir orolig om man bemöter sina kunder på detta sätt.
Förstår inte varför de inte skulle vilja ha kontakt med dig, du har ju inte girot något olagligt och är inte en dålig människa för att det gått snett.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Får man fråga vilken bank?
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 288
Mottagna reaktioner
415
Poäng
557
Eller så är det din man som fått information om att banken helst sköter det med honom och det är hans ord. Eller så är det helt enkelt din man som vill ha det så och skyller på banken. Oavsett vilket så låter det som du får hjälp och slipper rodda i det. Var glad för det och lär dig av din läxa.
Mvh
Förmodligen det sista ja ;-) Men TS skall ändå förstå allvaret och ta tag i sitt beroende.
 

Kroken

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
11 Juli 2012
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Ja, i dag är mötet, känner mig oroligt, trots att min man säger att jag ej behöver vara det.

Jag förstår absolut allvaret i detta, och är så otroligt tacksam
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp