Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Säljes: iPhone 12 Pro 128GB, 2 år gammal, normalt slitage inga sprickor eller liknande. Batterihälsa 84%.

Garmin Venu 2 black: Inköpt för 1 år sedan Nyskick.

Säljes: AirPods Pro 2nd gen, nya i obruten förpackning.

Kvitto följer med, skriv ett pm så kommer vi överens om pris. Frakten står jag för.

Har ett par SACKit Rock 250 Earbuds till salu. Oanvända i kartong. Grymt ljud och grymt snygga earbuds. Skicka PM så kommer vi överens om pris. Skickas med spårbar post och jag bjuder på frakten :)

Airpods Pro 1200kr i oöppnad förpackning.
Några andra teknik prylar som önskas? Skicka ett pm isåfall

Iwatch bästa pris? Idag! Modell spelar ej roll

Någon som kan beställa från revolution race?

@Nz88 är fett äkta och seriös! Hjälpt mig 2 gånger utan problem. Så ni vet allihopa, det finns folk sen finns det såna som är
Äkta!

Earbuds av märket SACKIT finns till salu. Modell 250. Öppnad förpackning men oanvända. 500 kr och jag bjuder på frakten.

Apple Watch series 5, GPS + cellular, 40 mm säljes. Drygt 2 år gammal , rosa armband, 90 % batteri kapacitet. Helt återställd, laddare och originalkartong medföljer.
2000kr så står jag för frakt kostnaden. Kan skicka bilder i PM :)

Bra delar till mtb cykel sökes!
även en springvagn sökes!
soffa fin sökes
Airpods sökes

Söker surfplatta, spelar eg ingen roll vad för märke, dock endast android platta!

Ingen som besitter presentkort/kan beställa på XXL?

Hittat ett par skor där jag gärna skulle vilja köpa :)

Önskas köpa elcykel billigt!

säljer även min Scott aspect 970! Kan tänkas byta mot en elcykel annars.

Ingen som kan lösa elcykel/batteri till elcykel?

Scott Aspect 970 är en mountainbike med dämpad framgaffel och passar dig som vill kunna åka på varierade underlag, men som mestadels åker på skogsstigar och grusvägar. Den lätta aluminiumramen är designad med en geometri som ger bra komfort och uppsikt så du kan ha kontroll på omgivningen. Stötdämpare från SunTour med 100 mm-slaglängd ger bra dämpning och egenskaper i tuff, teknisk terräng och även i drops/hopp lägre än 60 cm. Aspect 970 är utrustad med 21 växlar från Shimano och för att reglera farten har du mekaniska skivbromsar som ger bra bromseffekt i vått och torrt väder. På cykeln sitter 29"-däck från Kenda.
  • Mountainbike
  • Antal växlar: 21 | Ram: Alloy 6061 (aluminium)
  • Gaffel: Suntour XCE28 100 mm travel
  • Bromsar: Tektro SCM-02 (mekaniska)
  • Växelreglage: Shimano ST-EF-41-L/7R
  • Bakväxel: Shimano Tourney RD-TY300
  • Däck: Kenda Booster 2.4"/30TPI
  • Vikt: 14,95 kg
  • Maxvikt: 128 kg (inkluderat cykel, cyklist och utrustning)
  • Rek. längd: M=166-175 cm, L=174-182 cm, XL=181-193 cm och XXL=191-205 cmVisa bilaga 2859
Fortfarande till salu gått ner till 4500. Eller byte mot elcykel

Hej. Jag är ny här. Men har några biomenyer (mellanpopcorn & mellanläsk) som gäller på filmstaden att sälja. Värdet är 69 kr per meny. Har 3 jag kan sälja för 125 kr. Inte så mycket men skulle hjälpa enormt =)

Jag har även 400 kr på mitt "Mifinity" som jag inte kan göra något med innan jag blivit verifierad. Men om någon annan har Mifinity kan jag skicka det till ditt konto där så kan du swisha istället =). Jag skickar allt först såklart. Ha det fint!

Jag har även en värdekod för cmore plus 1 år att sälja (går att aktivera fram till aug 2023). Värdet för paketet är nåt på 4k. Men kan sälja det för 2k. Även här får du givetvis registrera innan du betalar.

Från och med nu ingår även allsvenskan i cmore plus.

Någon som kan fixa ett par byxor från revolution race?

Säljer ett par skidor/twintips

Icelantic Nomad RKR

181cm

tillhörande marker griffon bindningar.

5000kr :) bild ges i PM

Säljer Samsung Galaxy Watch 3 med laddaren.
1500 kr.

Har biobiljetter till salu. 90 kr styck. Gäller till april. Köper nån alla 5 så får ni dem för 400.

Hej,
Någon som möjligtvis är intresserad utav att köpa ett ps4? Några spel ingår om man vill. Allt säljes för 1500kr och jag står för fraktkostnaden.

Hej har en iPhone 12 pro max, värderad till 7000 hos swappie men kan tänka mig att sälja den för 6000 då jag är i behov av pengar snabbt inga sprickor eller dylikt 128gb 90% batteri kapacitet midnight blue.

SACKit Rock 250 - inear lurar säljes. Använda ett fåtal gånger. 500 kr och jag står för frakten. PM vid intresse.

Jag har även en värdekod för cmore plus 1 år att sälja (går att aktivera fram till aug 2023). Värdet för paketet är nåt på 4k. Men kan sälja det för 2k. Även här får du givetvis registrera innan du betalar.

Från och med nu ingår även allsvenskan i cmore plus.

Då ingen nappat så kan jag sälja det för 1250. Superpris för dig som gillar sport :D

ovanstående inlägg finns på Elgiganten, mediamarkt, Netonnet mfl.

länkade enbart till garmins hemsida, så finns det någon med rabatter/presentkort så uppskattad det att kunna göra en schysst deal :)

Någon som kan beställa från specifika sidor?

Fick av chefen AirPods Pro 2nd generation.

Detta är ingenting jag behöver utan jag behöver pengar :D

Vad kan jag sälja dessa för på Blocket?
Dom är givetvis i oöppnad förpackning men utav förklarliga skäl utan kvitto :D

Runt 2000 kr tycker jag, nya ligger på drygt 3200kr på netonnet.

Riktigt schysst chef du har!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp