Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Köp och sälj tråden

Säljer:

Apple Watch SE 4G​

Apple AirPods Pro (andra generationen)​

Skicka PM så kommer vi överrens om pris!

Säljer:

Datorskärm - Philips Momentum 24M1N3200VS 24”

Skicka PM så kommer vi överens om pris. Ev frakt ligger på 200 som vi kan dela på.

Säljer massor med saker, damkläder och barnkläder, inredning finare/dyrare.
Moschino, Puma, Hype, Fila, Buffalo skor m.m

Har massor, snabba affärer och skickar spårbart där frakten betalas av köparen men köper man mycket kan jag självklart dela eller stå för hela.
Någon som är intresserad av något?
Åker iväg på lördag och en vecka fram pga skola på annan ort vill göra snabba affärer innan dess tack.

Har massor, snabba affärer och skickar spårbart där frakten betalas av köparen men köper man mycket kan jag självklart dela eller stå för hela.
Åker iväg på lördag och en vecka fram pga skola på annan ort vill göra snabba affärer innan dess tack.
Lägg ut på Facebooksidor, Marketplace om du vill ha snabb affär.

Har skickat PM till dig

Hjälper en vän.
Bästa pris idag för AirPods PRO?

Om man har en Iphone i nyskick. Vart ska man sälja den då på nätet för att få mest betalt?

Om det spelar någon roll är det en Iphone 12 Pro (256g)

Om det spelar någon roll är det en Iphone 12 Pro (256g)
Jag tycker att marketplace på facebook vart mest lönsamt. Går du till tex phonehero har jag för mig att du får 6800kr dem betalar ut med swish direkt i butik. Mycket smidigt.

Fungerar det smidigt?

Någon som sålt på Swappie?
Har inte Iåhone men har hört bra om dem när man köper telefon i alla fall. Du kan göra prisuppskattning på deras sida och se ungefär vad du kan få.
Men jag tror att du kan få mer på någon köp och sälj sida. Har själv sålt telefoner och grejer på Swedroid forum och det har gått bra. Sen har du tradera som också är bra och smidigt.

Tar pantbanken emot en Iphone?

Tradera är bäst enligt mina erfarenheter. Har sålt en jäkla massa saker där och fått mer betalt än jag tänkt. Stort plus att man slipper träffas f2f och slipper folk som prutar

Tradera är bäst enligt mina erfarenheter. Har sålt en jäkla massa saker där och fått mer betalt än jag tänkt. Stort plus att man slipper träffas f2f och slipper folk som prutar

Håller med men av någon jävla anledning har jag varit spärrad där sedan 2008 typ haha.

Tänkte sälja min mtb pågrund av köp av bättre. Riktigt fet grym nybörjar hoj. Kostar 8500 men köpte för 6500 för 1-1.5mån sen. Tänker runt 5k. Garanti allt kvar. Går bra betala halva nu halva sen. Är ej direkt nervös bli blåst. Jag tror det bästa i folk väljer dom motsatsen får man stå sitt kast.

Eftersöker även bra Regnbyxor regnkläder skalkläder till herr? Märke helst. Om någon har :)

Tänkte sälja min mtb pågrund av köp av bättre. Riktigt fet grym nybörjar hoj. Kostar 8500 men köpte för 6500 för 1-1.5mån sen. Tänker runt 5k. Garanti allt kvar. Går bra betala halva nu halva sen. Är ej direkt nervös bli blåst. Jag tror det bästa i folk väljer dom motsatsen får man stå sitt kast.
Märke på mtb så man kan kolla upp info. Kvitto? Storlek?

Scott Aspect 970 är en mountainbike med dämpad framgaffel och passar dig som vill kunna åka på varierade underlag, men som mestadels åker på skogsstigar och grusvägar. Den lätta aluminiumramen är designad med en geometri som ger bra komfort och uppsikt så du kan ha kontroll på omgivningen. Stötdämpare från SunTour med 100 mm-slaglängd ger bra dämpning och egenskaper i tuff, teknisk terräng och även i drops/hopp lägre än 60 cm. Aspect 970 är utrustad med 21 växlar från Shimano och för att reglera farten har du mekaniska skivbromsar som ger bra bromseffekt i vått och torrt väder. På cykeln sitter 29"-däck från Kenda.
  • Mountainbike
  • Antal växlar: 21 | Ram: Alloy 6061 (aluminium)
  • Gaffel: Suntour XCE28 100 mm travel
  • Bromsar: Tektro SCM-02 (mekaniska)
  • Växelreglage: Shimano ST-EF-41-L/7R
  • Bakväxel: Shimano Tourney RD-TY300
  • Däck: Kenda Booster 2.4"/30TPI
  • Vikt: 14,95 kg
  • Maxvikt: 128 kg (inkluderat cykel, cyklist och utrustning)
  • Rek. längd: M=166-175 cm, L=174-182 cm, XL=181-193 cm och XXL=191-205 cmC71EF9F9-5724-4C07-B672-E336DF4F12A0.webp

Scott Aspect 970 är en mountainbike med dämpad framgaffel och passar dig som vill kunna åka på varierade underlag, men som mestadels åker på skogsstigar och grusvägar. Den lätta aluminiumramen är designad med en geometri som ger bra komfort och uppsikt så du kan ha kontroll på omgivningen. Stötdämpare från SunTour med 100 mm-slaglängd ger bra dämpning och egenskaper i tuff, teknisk terräng och även i drops/hopp lägre än 60 cm. Aspect 970 är utrustad med 21 växlar från Shimano och för att reglera farten har du mekaniska skivbromsar som ger bra bromseffekt i vått och torrt väder. På cykeln sitter 29"-däck från Kenda.
  • Mountainbike
  • Antal växlar: 21 | Ram: Alloy 6061 (aluminium)
  • Gaffel: Suntour XCE28 100 mm travel
  • Bromsar: Tektro SCM-02 (mekaniska)
  • Växelreglage: Shimano ST-EF-41-L/7R
  • Bakväxel: Shimano Tourney RD-TY300
  • Däck: Kenda Booster 2.4"/30TPI
  • Vikt: 14,95 kg
  • Maxvikt: 128 kg (inkluderat cykel, cyklist och utrustning)
  • Rek. längd: M=166-175 cm, L=174-182 cm, XL=181-193 cm och XXL=191-205 cmVisa bilaga 2859
Hur lång är du? Tänkte på storleken.

Har en värdekod för Cmore Plus (12 månader) Perfekt för den sportintresserade nu när VM snart drar igång. Ordinarie pris är 2988 kr, jag tänkte mig 1000 kr om någon skulle vara intresserad :)

En ny Versace klocka Hellenyium säljes. Artikelnr: VEF52M02L-D11. Nypris ca 10500. PM vid intresse.

Säljes: Apple TV, Airpods och Apple Watch skicka ett PM!

Säljes: iPhone 12 Pro 128GB, 2 år gammal, normalt slitage inga sprickor eller liknande. Batterihälsa 84%.
Garmin Venu 2 black. Inköpt för 1 år sedan Nyskick.

Har ett konto på Boozt. Är det något du önskar därifrån? Återkom via PM så diskuterar vi pris.

Ett par OnePlus BudsZ inear lurar. Använda fåtal gånger. Bjuder på frakt och skickas spårbart. 400 kr. Kontakt via PM vid intresse.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp