• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Köp och sälj tråden

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 314
Mottagna reaktioner
1 811
Poäng
1 247
När det gäller dyra varor är det bättre om man swishar halva beloppet först, sedan efter mam fått varan och allt överensstämmer så swishar man resten.
Det är inte bara köpare som kan bli lurade. Det där utsätter ju säljaren för stor risk att bara få halva beloppet av det man kommit överens om.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
233
Mottagna reaktioner
27
Poäng
112
Får hem en iPhone 14 PLUS 256GB nu i veckan om nån är sugen
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Säljer ett par lurar, Rock 250 från danska SACKit. Grymt ljud till liten peng. Använda ett fåtal gånger och levereras i originalkartong. Är i stort behov av pengar så om du är intresserad, hör av dig via PM.
Pris: 400 inklusive frakt.
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 992
Mottagna reaktioner
1 078
Poäng
867
Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?
Har också funderat på det.
 

Kronofogden

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
8 September 2014
Meddelanden
2 314
Mottagna reaktioner
1 811
Poäng
1 247
Jag är lite nyfiken på varför folk ska köpa grejer åt någon annan på exempelvis ellos som jag sett. Varför inte bara köpa det själv? Jag fattar inte grejen. Kan någon förklara?
Nån köper på avbetalning, köparen här betalar då ett mindre pris än i butiken och säljaren får snabba cash.
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
237
Poäng
417
Nån köper på avbetalning, köparen här betalar då ett mindre pris än i butiken och säljaren får snabba cash.
Så att köpa av någon med "rabatt" här = Folk sätter sig mer i skiten?

Jag trodde det var såsom jag själv erbjudit att jag använder mig av företagsförmåner och säljer det för samma pris för att hjälpa varandra
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp