Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Köp och sälj tråden

Ingen sugen på helt ny iPhone 14 128gb oöppnad i kartong

Säljer ett par extra Airpods pro (2nd gen) 2022
Dom senaste.
Inköpta Juni 2023, orderkvitto+box.
Självklart i nytt skick.

Nån här kanske kan dra användning/nytta av dom och få det billigare än från nätet/butik.

Till ett schysst pris, pm.
Köpte dessa för ett par månader sen bara. Hade köpt dom av dig annars.

Köpte dessa för ett par månader sen bara. Hade köpt dom av dig annars.
Lugnt! Ingen brådska bli av med dom,
Går mina sönder har man extra, gillar ljudet på dom nya och batteritiden jämfört med äldre versionerna även om det inte är superskillnad gentemot Air pods 3e generationen.

Beats by dr.dre hörlurar.

Använda en flygresa så är så gott som nya.

Pm vid intresse.

Bilagor

• 20230808_155323.webp
    20230808_155323.webp
    1.1 MB · Visningar: 7
Har några tusen som friskvårdsbidrag jag hellre tar kontanter/swish mot. Om det är någon som behöver gymkort/massage eller dylikt och spara några hundralappar går det bra att kontakta mig.

Söker iMac 27” alternativt ”Apple Mac Studio”
MacBook Pro kan vara av intresse om den är bra.

Skriv vad ni har :)

Iphone 14 pro 256GB.
Olåst, öppnad då den är använd sedan början på 2023. Dock inte minsta repa, allt fungerar felfritt.

Kvitto finns på inköpet (Elgiganten).
16490 sek nypris i butik.

Swappie erbjuder 11440 sek för telefonen.

Har någon ett bra bud är det välkomnat i PM.

Iphone 14 pro 256GB.
Olåst, öppnad då den är använd sedan början på 2023. Dock inte minsta repa, allt fungerar felfritt.

Kvitto finns på inköpet (Elgiganten).
16490 sek nypris i butik.

Swappie erbjuder 11440 sek för telefonen.

Har någon ett bra bud är det välkomnat i PM.
Är det inte ett sånt där företag som lockar med höga inköpspriser men när du sedan skickat in den så får du ett helt annat prisförslag då dom hittat "defekter"?
Finns gott om såna företag. Dom räknar med att man inte ska orka och vilja betala returfrakten så att man ska acceptera deras nya pris.

En snabbkoll på recensioner visar att det kan vara så i detta fallet. https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=33479

Är det inte ett sånt där företag som lockar med höga inköpspriser men när du sedan skickat in den så får du ett helt annat prisförslag då dom hittat "defekter"?
Finns gott om såna företag. Dom räknar med att man inte ska orka och vilja betala returfrakten så att man ska acceptera deras nya pris.

En snabbkoll på recensioner visar att det kan vara så i detta fallet. https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=33479
Du kan ha poäng aldrig riktigt testat dom, dock har man väl möjligheten acceptera ifall man vill få telefonen hemskickad tillbaks eller ifall man godtar det nya priset?

Men nu när du nämner det du har nog poäng. Dom gör så säkerligen i många fall.

En iPhone 12 64gb och en Samsung galaxy s23 plus 256gb finns! Oöppnad

Tjena folket.
Köpte en resa till Spanien av användaren Jt2666. Jävligt bra kille med fin rabatt också, ger honom 100tummar upp faktiskt

Mitt Eurobonus har precis blivit laddat med nya färska poäng så om någon behöver flygresa med fin rabatt är det bara att hojta igen :)

Säljer oöppnade AirPods 2nd Generationen (inte Pro)
För 1000kr!!!
Nypris: 1790

Ska köpa ett par Hoka-Skor.

Så om någon har presentkort eller dylikt på Intersport,Stadium,Löplabbet o.s.v. hör av er.

Eller kan handla på klarna.

Skicka då PM.

Jag har presentkort på 450 kr från Kock&Bar. Skulle hjälpa mig om någon kunde köpa den ifrån mig för 300 kr så jag kan köpa mer vanlig mat än att äta i restaurang. Den är giltig till 2024-05-29.

Tjena alla:) har läst i årtal men nu blev det ett äntligen ett konto!
Jag hade behövt en gaming-dator-sett till min son, dator skärm mus tangentbord mm…
Någon med tex Netonnet kort som kan lösa detta till mig, får kosta runt 10-11k, vi får komma överens om betalning från mig till er:) befinner mig i Malmö

Hej,
Försöker få ihop till en flygresa hem ^^Byter tex gärna resepoäng med någon mot saker som går att handla med det mesta förutom Klarna och Resurs.

För att förtydliga om någon behöver något typ telefon, hörlurar, kläder till ett väldigt bra pris. Hör av er. :)

Finns iphone 14 pro max och en iphone 14 vanliga båda 128gb Pro Max är svart och den vanliga är röd i färg vill ha ca 11k för pro max och den andra bud.

Finns kvitto och så samt i Norrköping att plockas upp.

Nån som kan handla i nån elektronik butik, hör av er:) Netonnet , Elgiganten mm, behöver bland annat en dator för ca 10-11k… Finns i Malmö

Jag kan köpa saker på netonet om ni pröjsar 80 % av värdet upp till 20k

En sak jag funderat över är vad den normala "rabatten" är om man köper något via den här tråden alltså betalar man 50-70% av ursprungspriset eller mer?

En sak jag funderat över är vad den normala "rabatten" är om man köper något via den här tråden alltså betalar man 50-70% av ursprungspriset eller mer?
50-70% verkar det vara ja beroende på vad det är och hur mycket det kostar , över 70% blir det inte värd det , många kunder får ju 10-20% direkt från butiken men som sagt det bror på vad det är

Tröttsamt att läsa alla dessa kommentarer…

Anledningen till att det blivit så är för att folk som inte kan/får ta vanliga lån maxar krediter och tar allt de kan på avbetalning för att få lös pengar innan alla instanser börjar sätta spärr och berörd person får leva med utmätning och förskjuter det hela längre fram..

Så folk som BER om att någon annan ska beställa för att få billigare och att personen ska sätta sig mer i skiten är smutsiga människor.

”om inte av mig så av någon annan” värsta jag hört. Pinsamma är ni.

Jag har köpt åt folk med hjälp av olika rabatter som jag får via företaget. Men då har jag fått köpa med 20% rabatt och sålt med 20% rabatt för att ställa upp för de som har de som mig eller sämre.
Ingen vinning på det.

Tröttsamt att läsa alla dessa kommentarer…

Anledningen till att det blivit så är för att folk som inte kan/får ta vanliga lån maxar krediter och tar allt de kan på avbetalning för att få lös pengar innan alla instanser börjar sätta spärr och berörd person får leva med utmätning och förskjuter det hela längre fram..

Så folk som BER om att någon annan ska beställa för att få billigare och att personen ska sätta sig mer i skiten är smutsiga människor.

”om inte av mig så av någon annan” värsta jag hört. Pinsamma är ni.

Jag har sett fler personer erbjuda sig att handla på presentkort än genom att skuldsätta sig. Dessutom är inte trådens syfte att moralisera kring vad som är rätt och fel, utan att erbjuda tjänster och gentjänster.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp