- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Ingen sugen på helt ny iPhone 14 128gb oöppnad i kartong
Pris?
- Meddelanden
- 4 568
- Mottagna reaktioner
- 4 565
- Poäng
- 2 947
Köpte dessa för ett par månader sen bara. Hade köpt dom av dig annars.Säljer ett par extra Airpods pro (2nd gen) 2022
Dom senaste.
Inköpta Juni 2023, orderkvitto+box.
Självklart i nytt skick.
Nån här kanske kan dra användning/nytta av dom och få det billigare än från nätet/butik.
Till ett schysst pris, pm.
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Lugnt! Ingen brådska bli av med dom,Köpte dessa för ett par månader sen bara. Hade köpt dom av dig annars.
Går mina sönder har man extra, gillar ljudet på dom nya och batteritiden jämfört med äldre versionerna även om det inte är superskillnad gentemot Air pods 3e generationen.
- Meddelanden
- 256
- Mottagna reaktioner
- 31
- Poäng
- 122
Jag får 7300 om jag skicksr in den så
- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Ny oöppnad Iphone sökes. pm .
- Meddelanden
- 529
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 447
Söker iMac 27” alternativt ”Apple Mac Studio”
MacBook Pro kan vara av intresse om den är bra.
Skriv vad ni har
MacBook Pro kan vara av intresse om den är bra.
Skriv vad ni har

- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Iphone 14 pro 256GB.
Olåst, öppnad då den är använd sedan början på 2023. Dock inte minsta repa, allt fungerar felfritt.
Kvitto finns på inköpet (Elgiganten).
16490 sek nypris i butik.
Swappie erbjuder 11440 sek för telefonen.
Har någon ett bra bud är det välkomnat i PM.
Olåst, öppnad då den är använd sedan början på 2023. Dock inte minsta repa, allt fungerar felfritt.
- Meddelanden
- 363
- Mottagna reaktioner
- 193
- Poäng
- 367
Är det inte ett sånt där företag som lockar med höga inköpspriser men när du sedan skickat in den så får du ett helt annat prisförslag då dom hittat "defekter"?Iphone 14 pro 256GB.
Finns gott om såna företag. Dom räknar med att man inte ska orka och vilja betala returfrakten så att man ska acceptera deras nya pris.
En snabbkoll på recensioner visar att det kan vara så i detta fallet. https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=33479
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Du kan ha poäng aldrig riktigt testat dom, dock har man väl möjligheten acceptera ifall man vill få telefonen hemskickad tillbaks eller ifall man godtar det nya priset?Är det inte ett sånt där företag som lockar med höga inköpspriser men när du sedan skickat in den så får du ett helt annat prisförslag då dom hittat "defekter"?
Finns gott om såna företag. Dom räknar med att man inte ska orka och vilja betala returfrakten så att man ska acceptera deras nya pris.
En snabbkoll på recensioner visar att det kan vara så i detta fallet. https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=33479
Men nu när du nämner det du har nog poäng. Dom gör så säkerligen i många fall.
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Tjena folket.
Köpte en resa till Spanien av användaren Jt2666. Jävligt bra kille med fin rabatt också, ger honom 100tummar upp faktiskt
Mitt Eurobonus har precis blivit laddat med nya färska poäng så om någon behöver flygresa med fin rabatt är det bara att hojta igen

- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Ska köpa ett par Hoka-Skor.
Så om någon har presentkort eller dylikt på Intersport,Stadium,Löplabbet o.s.v. hör av er.
Eller kan handla på klarna.
Skicka då PM.
Så om någon har presentkort eller dylikt på Intersport,Stadium,Löplabbet o.s.v. hör av er.
Skicka då PM.
- Meddelanden
- 28
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 27
PmSka köpa ett par Hoka-Skor.
Skicka då PM.
- Meddelanden
- 723
- Mottagna reaktioner
- 320
- Poäng
- 487
Presentkort Zalando?Nån som behöver nåt? Zalando etc?
- Meddelanden
- 28
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 27
Köper på faktura och du betalar mig istället. Men såklart mycket mindre än ordinariePresentkort Zalando?

- Meddelanden
- 136
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 147
Jag har presentkort på 450 kr från Kock&Bar. Skulle hjälpa mig om någon kunde köpa den ifrån mig för 300 kr så jag kan köpa mer vanlig mat än att äta i restaurang. Den är giltig till 2024-05-29.
- Meddelanden
- 723
- Mottagna reaktioner
- 320
- Poäng
- 487
Så presentkort på 750 kr skulle kosta?Köper på faktura och du betalar mig istället. Men såklart mycket mindre än ordinarie![]()

- Meddelanden
- 113
- Mottagna reaktioner
- 61
- Poäng
- 197
Pris på iPhone 12? Befinner du dig i Sthlm?En iPhone 12 64gb och en Samsung galaxy s23 plus 256gb finns! Oöppnad
- Meddelanden
- 28
- Mottagna reaktioner
- 7
- Poäng
- 27
500?Så presentkort på 750 kr skulle kosta?![]()

- Meddelanden
- 723
- Mottagna reaktioner
- 320
- Poäng
- 487
Låter taget, skicka pm om till mig hur man gör för presentkortet är till min bror
- Meddelanden
- 17
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 6
Tjena alla
har läst i årtal men nu blev det ett äntligen ett konto!
Jag hade behövt en gaming-dator-sett till min son, dator skärm mus tangentbord mm…
Någon med tex Netonnet kort som kan lösa detta till mig, får kosta runt 10-11k, vi får komma överens om betalning från mig till er
befinner mig i Malmö
har läst i årtal men nu blev det ett äntligen ett konto!Jag hade behövt en gaming-dator-sett till min son, dator skärm mus tangentbord mm…
Någon med tex Netonnet kort som kan lösa detta till mig, får kosta runt 10-11k, vi får komma överens om betalning från mig till er
befinner mig i Malmö- Blev medlem
- 3 augusti 2018
- Meddelanden
- 23
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 7
Finns iphone 14 pro max och en iphone 14 vanliga båda 128gb Pro Max är svart och den vanliga är röd i färg vill ha ca 11k för pro max och den andra bud.
Finns kvitto och så samt i Norrköping att plockas upp.
Finns kvitto och så samt i Norrköping att plockas upp.
- Meddelanden
- 95
- Mottagna reaktioner
- 103
- Poäng
- 286
Kan du inte köpa den själv? Eller är du bara ute efter att profitera på stackare med likviditetsproblem?Nån som kan handla i nån elektronik butik, hör av erNetonnet , Elgiganten mm, behöver bland annat en dator för ca 10-11k… Finns i Malmö
- Meddelanden
- 17
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 6
50-70% verkar det vara ja beroende på vad det är och hur mycket det kostar , över 70% blir det inte värd det , många kunder får ju 10-20% direkt från butiken men som sagt det bror på vad det ärEn sak jag funderat över är vad den normala "rabatten" är om man köper något via den här tråden alltså betalar man 50-70% av ursprungspriset eller mer?
- Meddelanden
- 529
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 447
Tröttsamt att läsa alla dessa kommentarer…
Anledningen till att det blivit så är för att folk som inte kan/får ta vanliga lån maxar krediter och tar allt de kan på avbetalning för att få lös pengar innan alla instanser börjar sätta spärr och berörd person får leva med utmätning och förskjuter det hela längre fram..
Så folk som BER om att någon annan ska beställa för att få billigare och att personen ska sätta sig mer i skiten är smutsiga människor.
”om inte av mig så av någon annan” värsta jag hört. Pinsamma är ni.
Anledningen till att det blivit så är för att folk som inte kan/får ta vanliga lån maxar krediter och tar allt de kan på avbetalning för att få lös pengar innan alla instanser börjar sätta spärr och berörd person får leva med utmätning och förskjuter det hela längre fram..
Så folk som BER om att någon annan ska beställa för att få billigare och att personen ska sätta sig mer i skiten är smutsiga människor.
- Meddelanden
- 529
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 447
Jag har köpt åt folk med hjälp av olika rabatter som jag får via företaget. Men då har jag fått köpa med 20% rabatt och sålt med 20% rabatt för att ställa upp för de som har de som mig eller sämre.
Ingen vinning på det.
Ingen vinning på det.
- Meddelanden
- 2 311
- Mottagna reaktioner
- 1 850
- Poäng
- 1 247
Tröttsamt att läsa alla dessa kommentarer…
Jag har sett fler personer erbjuda sig att handla på presentkort än genom att skuldsätta sig. Dessutom är inte trådens syfte att moralisera kring vad som är rätt och fel, utan att erbjuda tjänster och gentjänster.
- Meddelanden
- 2 125
- Mottagna reaktioner
- 2 384
- Poäng
- 1 497
Fått rensa tråden på munhugg samt svar på dessa inlägg...
Fortsätt ontopic tack.
Fortsätt ontopic tack.
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Kan du inte köpa den själv? Eller är du bara ute efter att profitera på stackare med likviditetsproblem?
Finns ju folk som har presentkort och dylikt?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.