• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Köp på krita från Blocket

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lånforum.se

Forumsägare
Poäng: 1 117
Moderator
Blev medlem
9 Mars 2009
Meddelanden
1 590
Mottagna reaktioner
1 737
Poäng
1 117
Vi har tyvärr haft problem med att medlemmar från samma IP har skrivit positivt eller bara vanliga frågor rörande Zaver under olika namn, för att dra till sig uppmärksamhet. När de tagits bort har det fortsatt men via så kallade Proxys, vilket betyder att man surfar via någon annans dator enkelt förklarat. Gäller inte bara i denna tråd, utan det har varit spritt på hela forumet. Kan vidare notera att ingen riktig medlem har bekräftat att det går att få kredit från Zaver.

Använd på egen risk.
 

Kameleonten

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
15 December 2017
Meddelanden
16
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Det finns många personer i Sverige som inte har kreditkort och de väntar ofta på lön eller bidrag innan de handlar på t.ex. Blocket. Med den här tjänsten så kan de alltså handla oftare och lika enkelt som av en näringsidkare som använder t.ex. Klarna.
Jag kan väl tänka mig att de som inte har kreditkort, eller väntar på bidrag inte heller bedöms vara kreditvärdiga av denna tjänsten. Så jag förstår inte hur denna tjänst ska göra så stor skillnad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp