Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan ett beviljat lån avslås?

Hej!
Jag ansökte om lån hos Advisa för att samla dyra krediter. Fick ett förslag från Remember som ensligt mail från dom blev beviljat och att dom nu skulle kontakta min bank för att verifiera mitt konto.
Detta var tidigt i fredags morse och hörde inget mer efter det.
Nu idag fick jag ett sms från Entercard, alltså remember där dom tackade för min ansökan om flex kreditkort men att det avslås. Jag har ju inte ansökt om något kreditkort?! Hänger det ihop med lånet och är lånet inte beviljat längre nu då? Jag fattar inget. Någon som varit med om nåt liknande? Sååå tacksam för svar.

Jag sökte också lån tidigt i fredags på lendo och fick valde remember. Fick ett sms där det stog att lånet är biviljat och att dom bara ska kontakta min bank för att verifiera mitt kontonummer.

Efter det så har jag säkert fått 6 e-post meddelande där det står att dom har bilvijat min ansökan men att jag måste skriva under med mobilt bank ID innan dom kan skicka ett kort.

Har häller inte ansökt om något kreditkort. Så undrar exakt samma sak som dig.

Är ju så konstigt! Vill ju absolut inte ha en till kreditkort. Vill ju bli AV med krediter inte ha fler! Pratade med Advisas kundtjänst och vad dom kunde se är lånet fortfarande beviljat men dom rekommenderade mig att ringa remember på tisdag och fråga angående kreditkortet

Uppdatera gärna här om vad du fick för svar angående kreditkortet. Vill häller inte ha ett j**la kreditkort :p

Absolut! Jag skriver här på tiadag. Hoppas bara att jag får det jädra lånet nu så jag kan få ordning på min ekonomi

Har du provat logga in på ”mina sidor” hos Remember för att se om lånet ligger upplagt där?!

Samma för mig. Står att jag inte har något konto

Ja, det står att jag inte har något konto hos dom. Hur är det för dig sarha?

Har du hört någonting mer? Jag har inte hört ett ljud. Hoppas kunna få svar när jag ringer dom idag. Får ont i magen av att inte veta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp