Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan ett beviljat lån avslås?

Jag tror ni får svar under dagen från remember. Jag ansökte torsdagen 2/1 om lån via lendo och valde remember. Fredag kväll fick jag mail/sms om att lånet var utbetalt och då var det även upplagt när jag loggar in i appen.

Har du hört någonting mer? Jag har inte hört ett ljud. Hoppas kunna få svar när jag ringer dom idag. Får ont i magen av att inte veta
ne. Inte hört något mer. Har du pratat med dom nu? Va säger dom?

ne. Inte hört något mer. Har du pratat med dom nu? Va säger dom?
Jag pratade precis med dom och lånet och kreditkortet hänger tydligen inte ihop utan det görs automatiskt när man ansöker om ett lån hos dom. Mitt lån är beviljat men dom väntar på att mitt konto ska verifieras men vågar inte tro på detta innan jag har pengarna på kontot!

Jag pratade precis med dom och lånet och kreditkortet hänger tydligen inte ihop utan det görs automatiskt när man ansöker om ett lån hos dom. Mitt lån är beviljat men dom väntar på att mitt konto ska verifieras men vågar inte tro på detta innan jag har pengarna på kontot!
Ok va skönt :) är ganska säker på att du inte har något att oroa dig för längre

Fick nyss ett sms där det stog att allt är klart. Och att dom skickat pengarna. Kan även logga in på deras hemsida nu och se mitt lån. :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp