Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan man få lån utan deklarerad inkomst ?

Tja

Är en studerande kvinna och undrar om man kan bli beviljad lån utan deklarerad inkomst ?

Har ju CSN lån som jag får varje månad samt bostads bidrag och underhåll barnbidrag osv så totalt 21tusen får jag ut varje månad.

Går det att få lån någonstans på 100-200 tusen utan att ha en fast inkomst eller jobb?

Tja

Är en studerande kvinna och undrar om man kan bli beviljad lån utan deklarerad inkomst ?

Har ju CSN lån som jag får varje månad samt bostads bidrag och underhåll barnbidrag osv så totalt 21tusen får jag ut varje månad.

Går det att få lån någonstans på 100-200 tusen utan att ha en fast inkomst eller jobb?
Du kan få lån utan fast inkomst men inte utan deklarerad inkomst. Har du Noll kr i deklarerad inkomst för förra året?

Många kräver minst 100-120 000 för ens få ett lån. Så det blir nog tufft.

Många kräver minst 100-120 000 för ens få ett lån. Så det blir nog tufft.
Det kan stå som ett villkor men i praktiken så stämmer det inte, man måste ha högre inkomst, helst 200 000 och högre.

Det kan stå som ett villkor men i praktiken så stämmer det inte, man måste ha högre inkomst, helst 200 000 och högre.
Det är positivt om du frågar mig, 200k om året är ju en heltidstjänst generellt sett, ganska dåligt betalt också men allt är väl relativt.

Eftersom du saknar inkomst så bör inget lån beviljas

Eftersom du saknar inkomst så bör inget lån beviljas

Fast teoretiskt kan skribenten äga en kåk värderad till 50 miljoner och ha 0 i inkomst :D

Nu är det inte fallet här men det finns folk i min bekantskapskrets utan inkomster som ärvt fastigheter som dom sålt och nu lever lyxliv på pengarna....

En kåk i dom bästa delarna av Malmö får du i vissa fall ge 20-30 millen för...

Fast teoretiskt kan skribenten äga en kåk värderad till 50 miljoner och ha 0 i inkomst :D

Nu är det inte fallet här men det finns folk i min bekantskapskrets utan inkomster som ärvt fastigheter som dom sålt och nu lever lyxliv på pengarna....

En kåk i dom bästa delarna av Malmö får du i vissa fall ge 20-30 millen för...

Men lån ska inte beviljas utan betalningsförmåga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp