Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kan SVEA hjälpa till i detta läge?

Hej,
Frågar inte åt mig.

En bekant har 30-tal SMS-lån. Otroligt hög belåningsgrad (Blancolån på 700.000 kanske).
Dock inga anmärkningar & fast jobb.

Kan hon få hjälp av SVEA att samna det hela till ett lån som "betalar" alla desssa onödiga smålån?

Hon behöver säkerhet, skicka ett mejl å fråga...

Vad det fasta jobbet betalar spelar nog ganska stor roll. 19000 i månaden lär bli nej. 49000 i månaden ger bättre chanser

Svea nekade den högre inkomsten då deras gräns numera går vid 2 betalningsanmärkningar...

Nej men hon rök på antalet förfrågningar.

Skall sägas att jag har nu varit i kontakt med såväl Avida,Bluestep & Svea. Alla dessa tre har betydligt hårdare krav numera och har satt såväl gräns för betalningsanmärkningar som antalet UC-förfrågningar så jag rekomenderar er alla att INTE dra på er onödiga uc såvida ni verkligen inte har goda förutsättningar.

Svea nekade den högre inkomsten då deras gräns numera går vid 2 betalningsanmärkningar...
Hur menar Du? Ovan skriver du att inga anmärkningar finns och sedan att Svea nekade pga
Nej men hon rök på antalet förfrågningar.

Skall sägas att jag har nu varit i kontakt med såväl Avida,Bluestep & Svea. Alla dessa tre har betydligt hårdare krav numera och har satt såväl gräns för betalningsanmärkningar som antalet UC-förfrågningar så jag rekomenderar er alla att INTE dra på er onödiga uc såvida ni verkligen inte har goda förutsättningar.
Hur många förfrågningar ungefär pratar vi om här?

2 olika personer Korpen.
Ena utan anmärkningar men typ 25 FF.
Den andra med 3 anm + några få FF

Med 700.000 i blanco hade jag nog släppt allt. Sök skuldsanering, det känns som en bra lösning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp