• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Katrinlan.com, scam!

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Skicka inte in något till dem, garanterat scam. Dålig svenska, skickar att man är godkänd när man inte har ansökt osv.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Det är bluff jag svara på deras för att kolla och de vill att man ska betala in en avgift .vilket jag förstod och deras adress i stockholm finns ej nått om dem och de maila jag också sen blev det tyst
Man kan ju undra varför de inte har tele till stockholm om de nu har "kontor" där:mad:
Jag lämnade inte ut några uppgifter till dem men höll lite mailkontakt för att se och redan andra mailet så kom det att de skulle ha en avgift för så gör alla banker....he he he
Sen att de vill ha att man visar kopia på pass/körkort säjer rätt mycke
 
R

Radiohuvud

Gäst
Poäng: 0
Jag kan tycka att den oerhört bristfälliga svenskan räcker för att förstå att det här är ett försök till bedrägeri. Ett självklart scam och jag skulle absolut inte göra någon form av "ansökan".
 
A

Asse

Gäst
Poäng: 0
2017-12-21 De fortstätter tyvärr och jag i min desperation på det som är för bra för att vara sant på många olika sätt och som sagt när man inte kan nå dem på en adress som varken i Frankrike eller i Sverige är nårbar så....
 
D

Dum o Naiv

Gäst
Poäng: 0
hej. jag var otroligt dum och naiv. jag ansökte om lån på deras hemsida (tycker den såg schysst ut och hade som tidigare nämnt annonsering. jag gjorde som till skillnad för andra att jag skickade in allt dom ville ha. nu är jag så sjukt nojjig... Kommer dom kapa id, kommer dom ta alla pengar, kommer dom döda mig?

Någon som har något bra tips att göra?

// otroligt dum i huvudet
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
hej. jag var otroligt dum och naiv. jag ansökte om lån på deras hemsida (tycker den såg schysst ut och hade som tidigare nämnt annonsering. jag gjorde som till skillnad för andra att jag skickade in allt dom ville ha. nu är jag så sjukt nojjig... Kommer dom kapa id, kommer dom ta alla pengar, kommer dom döda mig?

Någon som har något bra tips att göra?

// otroligt dum i huvudet

Vad är det du skickat in?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp