• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

KFM beviljar skuldsanering!!!!

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
403
Poäng
487
Idag kom beskedet !
jag är fanimej beviljad !!!!
är så lycklig då jag gråter nu, stort tack till handläggaren på kfm som om jag kunde skulle få en ros hemskickad !!!

är så hävla stolt över mig själv jag har fixat detta på egen hand utan hjälp av skuldrådgivare för de bästa skuldrådgivarna har jag nämligen redan pratat med och det är alla NI underbara människor på detta forum !!!

stort tack till alla ! Jag älskar er allihopa trots jag aldrig har träffat er :face3hearts:

Med vänlig hälsning,
/DennumeraEJsåskuldsattemannen
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jessica87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
6 Oktober 2022
Meddelanden
1 190
Mottagna reaktioner
713
Poäng
677
Idag kom beskedet !
jag är fanimej beviljad !!!!
är så lycklig då jag gråter nu, stort tack till handläggaren på kfm som om jag kunde skulle få en ros hemskickad !!!

är så hävla stolt över mig själv jag har fixat detta på egen hand utan hjälp av skuldrådgivare för de bästa skuldrådgivarna har jag nämligen redan pratat med och det är alla NI underbara människor på detta forum !!!

stort tack till alla ! Jag älskar er allihopa trots jag aldrig har träffat er :face3hearts:

Med vänlig hälsning,
/DennumeraEJsåskuldsattemannen
Grattis, nu börjar ett nytt kapitel, ta vara på det !
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
600
Mottagna reaktioner
272
Poäng
447
Idag kom beskedet !
jag är fanimej beviljad !!!!
är så lycklig då jag gråter nu, stort tack till handläggaren på kfm som om jag kunde skulle få en ros hemskickad !!!

är så hävla stolt över mig själv jag har fixat detta på egen hand utan hjälp av skuldrådgivare för de bästa skuldrådgivarna har jag nämligen redan pratat med och det är alla NI underbara människor på detta forum !!!

stort tack till alla ! Jag älskar er allihopa trots jag aldrig har träffat er :face3hearts:

Med vänlig hälsning,
/DennumeraEJsåskuldsattemanneh
Grattis Hur mycket i skuld och förutsättningar?
 

Flingan

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Augusti 2022
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
129
Poäng
317
Wooohooo grattis!

Väntar själv på beslut, hoppas det kommer nästa vecka.
 

DenSkuldsatteMannen

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
1 Maj 2018
Meddelanden
526
Mottagna reaktioner
403
Poäng
487
Grattis Hur mycket i skuld och förutsättningar?
Cirka 1 miljon
Arbetslös sen corona 2020
Inga anmärkningar
Månadskostnad förut : 19,400 ca
Ny månadskostnad 5,320
Det jag ska betala på 5 års tid : 250k
De trollar alltså bort nästan 800k och det är för mig helt obegripligt !!!

men är så tacksam !
 

Alexaaa

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
25 Oktober 2022
Meddelanden
600
Mottagna reaktioner
272
Poäng
447
Cirka 1 miljon
Arbetslös sen corona 2020
Inga anmärkningar
Månadskostnad förut : 19,400 ca
Ny månadskostnad 5,320
Det jag ska betala på 5 års tid : 250k
De trollar alltså bort nästan 800k och det är för mig helt obegripligt !!!

men är så tacksam !
Tack för svar och återigen stort grattis!! :folded: :)
 

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
868
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Man behöver ingen skuldrådgivare för att söka sanering om man har alla celler i kontoret och kan använda google på ett grundläggande sätt. Min bror ska söka sanering och skulle ha möte med en skuldrådgivare i onsdags men jag sa till honom "boka av den skiten så ordnar vi ansökan tillsammans" så idag ska hjälpa honom med att ansöka om skuldsanering.

Jag sökte själv skuldsanering utan skuldrådgivare och fick min ansökan beviljad. Det går mycket väl att söka på egen hand också. Svaren på de frågor man söker finns antingen på google, på telefonnummer 077-173 73 00 eller på forum likt detta.

Blev irriterad på mamma som skickat brorsan till en skuldrådgivare när man själv kan ansöka med bank-id. Personligen så tycker jag att folk som vänder sig till en skuldrådgivare har sig själv att skylla sina skulder. Kan man inte själv fylla i en simpel jävla ansökan på kfm hemsida och ta reda på ens egna skulder utan behöver hjälp, ja då är man illa ute. Jag visade för exempel ansökan för sanering till min bror och han bara till mig "men det där såg ju inte så svårt ut". Jag gav honom tfn till de flesta inkasso, han ringde och fick brev hem och imorgon ska vi in på kfm med bank-id och se vilka skulder som ligger där.

En full chimpans kan till och med fyll i en ansökan om sanering ensam. Klarade jag det så klarar nog de flesta andra det också. Kan man inte fylla i ett dokument så ja, jag vet inte, då blir jag mörkrädd för mänskligheten.
 
Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp