Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kivra och creditsafe

Hejsan! Frågan kanske har kommit upp tidigare, i såna fall ber jag om ursäkt. Men jag får fortfarande upplysningar från creditsafe med posten trots att jag är registrerad på Kivra? Funkar det för er? Är det något speciellt man behöver göra? Tacksam för svar!

Hejsan! Frågan kanske har kommit upp tidigare, i såna fall ber jag om ursäkt. Men jag får fortfarande upplysningar från creditsafe med posten trots att jag är registrerad på Kivra? Funkar det för er? Är det något speciellt man behöver göra? Tacksam för svar!

Ja det är jätteirriterande. Jag har varit i kontakt med både Creditsafe och Kivra och tydligen ligger felet hos Kivra. Jag har varit på Kivra flera gånger men de har inte lyckats lösa problemet, skyller på någon bugg i systemet...

Loggar ni in i kivra och kollar när ni fått mailet? För hos minupplysning kommer det med posten om man inte loggar in inom en viss tid och tar del av upplysningen. Kanske är samma här?

Loggar ni in i kivra och kollar när ni fått mailet? För hos minupplysning kommer det med posten om man inte loggar in inom en viss tid och tar del av upplysningen. Kanske är samma här?

När det gäller Creditsafe så ligger den inte ens i Kivra, trots att jag bockat i det, så det kommer inget mejl, irriterande!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp