- Meddelanden
- 270
- Mottagna reaktioner
- 86
- Poäng
- 246
Vet att jag läste om att maj kan pausa sina betalningar till klarna? Hur gör man? Måste man kontakta kundtjänsten?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Åh vart? LetatHar sett att man kan göra det i appen.
Jag har tagit bort månadsfaktura och valt istället att betala varje köp individuellt så nu hittar jag inte hur man pausar. Men minns att jag sett det nånstans.Åh vart? Letat
Jag har också så, inviduella betalningar, väldigt rörigt.Jag har tagit bort månadsfaktura och valt istället att betala varje köp individuellt så nu hittar jag inte hur man pausar. Men minns att jag sett det nånstans.
Du kan inte klicka på ett enskilt köp och därigenom klicka på kundtjänst ? Eller under din egen meny kanske.Jag har också så, inviduella betalningar, väldigt rörigt.
Individuella betalningar kan man inte pausa. Man kan bara flytta flytta förfallodatum eller dela uppDu kan inte klicka på ett enskilt köp och därigenom klicka på kundtjänst ? Eller under din egen meny kanske.
Mmm jag vet. Chattade med någon och din skulle fixa det men verkar inte ha fungerat tyvärr. SuckHahahahahaha alltså Klarnas kundtjänst.... vilka "stjärnor" Hur är det möjligt att man kan jobba i ett så stort företags kundtjänst utan att kunna svara på frågor och utan att veta hur saker fungerar i företagets egna system!!! Kostar det för mkt att utbilda sin kundtjänstpersonal?! Är det därför de inte kan svara på frågor.
Jag ringde nu bara för att jag inte hittade var man pausar fakturan men jag fick inget svar för hen viiste inte. Men hen som svarade upprepade hela tiden att ja man ska kunna pausa i appen men när jag sa att okej, bra, jag vill veta hur man gör eftersom jag har sett det förut men inte hittar det nu så visste hen inte.
Jo men de tror jag man kan. Min vän lyckades med det, enskilda köp på både klarna kortet och månadsfakturan.Individuella betalningar kan man inte pausa. Man kan bara flytta flytta förfallodatum eller dela upp
är du säker? I appen kan man inte göra detJo men de tror jag man kan. Min vän lyckades med det, enskilda köp på både klarna kortet och månadsfakturan.
Detta har jag också undrat över länge.Hahahahahaha alltså Klarnas kundtjänst.... vilka "stjärnor" Hur är det möjligt att man kan jobba i ett så stort företags kundtjänst utan att kunna svara på frågor och utan att veta hur saker fungerar i företagets egna system!!! Kostar det för mkt att utbilda sin kundtjänstpersonal?! Är det därför de inte kan svara på frågor.
Jag ringde nu bara för att jag inte hittade var man pausar fakturan men jag fick inget svar för hen viiste inte. Men hen som svarade upprepade hela tiden att ja man ska kunna pausa i appen men när jag sa att okej, bra, jag vill veta hur man gör eftersom jag har sett det förut men inte hittar det nu så visste hen inte.
Ja precis, men hon va tvungen att skicka till kundtjänst. O då tröck hon bara på ett köp hon gjort o sen typ ”kontakta kundtjänst” eller liknande. O så skrev hon att hon ville pausa alla sina fakturor. Tror säkert hon gjort en 40-50 köp med kortet o de pausade samtliga.är du säker? I appen kan man inte göra det