Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Merax - Lån utan UC
4. Slantar - Lån utan UC
5. Loanstep - Lån utan UC
6. Nstart - Nystartslån
7. Kredera (NY) - Lån utan UC
8. Extralånet - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC

Klarnakortet - hur får man ut pengar?

ankikna

Viktig medlem
Poäng: 102
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
23
Poäng
102
Det går inte att möjligtvis sätta in pengar på ett ATG konto med klarna kortet och sedan plocka ut dem till ett annat konto?

Kreditvärdig

Ny medlem
Poäng: 1
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Blev du så illa till mods att du var tvungen att svara två gånger?
Så då erkänner du alltså att det bara är m
”Förstör för oss med ordnad ekonomi” du hänger på Lånforum och utnyttjar själv Klarna kortet. Snacka om att kasta sten i glashus
men om det bara är människor med trasslig ekonomi som försöker kringgå systemet (genom att på så många ställen som möjligt ta ut kontanter och sedan inte kunna återbetala sina skulder pga räntor och avgifter mm) som enligt dig får ha Klarna-kortet, så bevisar väl det egentligen mest bara min tes om att en del människor här på forumet gör vad de kan för att förstöra för andra som sköter sig?

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Meddelanden
2 298
Mottagna reaktioner
1 019
Poäng
897
Snälla alla ni, varför måste ni hela tiden leta kryphål att utnyttja och förstöra för oss med ordnad ekonomi?
Klarna-kortet är ju så smidigt att själv kunna välja när och vilka köp man vill betala…
Snälla låt bli att fucka upp Klarna-kortet så att de behåller dessa smidiga villkor!
Jag tror att du lugnt kan fortsätta använda Klarna-kortet med dess ”smidiga” villkor utan att andra kommer ”förstöra” för dig.

Hannes.mff

Viktig medlem
Poäng: 101
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
24
Poäng
101
Köp något på Ikea och sedan returnera tillbaka detta(köpte online). Du får pengarna på kontot vid retur. Det har fungerat för mig (däremot gjorde jag det inte för att få pengar via klarna utan för jag faktiskt behövde returnera det).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp