• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet - hur får man ut pengar?

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 660
Poäng
1 177
”Förstör för oss med ordnad ekonomi” du hänger på Lånforum och utnyttjar själv Klarna kortet. Snacka om att kasta sten i glashus
Blev du så illa till mods att du var tvungen att svara två gånger?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ankikna

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
20 April 2020
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
48
Poäng
157
Det går inte att möjligtvis sätta in pengar på ett ATG konto med klarna kortet och sedan plocka ut dem till ett annat konto?
 

Kreditvärdig

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
31 Oktober 2022
Meddelanden
2
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Blev du så illa till mods att du var tvungen att svara två gånger?
Så då erkänner du alltså att det bara är m
”Förstör för oss med ordnad ekonomi” du hänger på Lånforum och utnyttjar själv Klarna kortet. Snacka om att kasta sten i glashus
men om det bara är människor med trasslig ekonomi som försöker kringgå systemet (genom att på så många ställen som möjligt ta ut kontanter och sedan inte kunna återbetala sina skulder pga räntor och avgifter mm) som enligt dig får ha Klarna-kortet, så bevisar väl det egentligen mest bara min tes om att en del människor här på forumet gör vad de kan för att förstöra för andra som sköter sig?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Snälla alla ni, varför måste ni hela tiden leta kryphål att utnyttja och förstöra för oss med ordnad ekonomi?
Klarna-kortet är ju så smidigt att själv kunna välja när och vilka köp man vill betala…
Snälla låt bli att fucka upp Klarna-kortet så att de behåller dessa smidiga villkor!
Jag tror att du lugnt kan fortsätta använda Klarna-kortet med dess ”smidiga” villkor utan att andra kommer ”förstöra” för dig.
 

Hannes.mff

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Augusti 2022
Meddelanden
101
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Köp något på Ikea och sedan returnera tillbaka detta(köpte online). Du får pengarna på kontot vid retur. Det har fungerat för mig (däremot gjorde jag det inte för att få pengar via klarna utan för jag faktiskt behövde returnera det).
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp