• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
hur mycket kredit kan man ha max på sitt delbetalning konto har strax 48k är 50 max eller? har sätt vissa har 80-100 k här
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
hur mycket kredit kan man ha max på sitt delbetalning konto har strax 48k är 50 max eller? har sätt vissa har 80-100 k här

Jag tror jag haft över 50 vid tillfälle
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 355
Mottagna reaktioner
13 441
Poäng
8 917
190.000 hade jag sen tog det stopp.
Togs först en Creditsafe sen när jag passerade 190K en UC och så tog det stopp.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Med andra ord kan man med väldigt enkla medel få ut kontanter från Klarna mha Revolut och Betalkoll. Revolut eller Betalkoll (betala Klarna-faktura med föregående månads OCR, då kommer pengarna in på ditt bankkonto istället för Betalkoll som det betalades in från).

Det är väl samma som om du skulle ta ut pengarna i en automat med kreditkortet som du har kopplat till Betalkoll, eller missar jag nåt??
Eller är det öfr att det är mer praktiskt att få pengarna på kontot istället för att ta ut och sätt in?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Kanske hjälper någon, jag har iaf bett Klarna se över det då det är rena rama pengatvätten, de tackade för feedbacken.
Tycker du skulle ha hållit tyst om det. Så får de komma på det själva i så fall.
 
C

Clashy

Gäst
Poäng: 0
Någon som har koll på hur man får ut pengar från Klarna delbetalning på enklast och snabbast sätt?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Någon som har koll på hur man får ut pengar från Klarna delbetalning på enklast och snabbast sätt?

Jag kan ta ut i appen genom att välja delbetalning på fakturor jag betalat.
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
Körde genom att sätta in på netseller och beställa deras mastercard tog 3 dagar innan jag fick hem kortet så jätte bra om man vill ta ut kontant med klarna.
 

Evol

Aktiv medlem
Poäng: 11
Blev medlem
17 Mars 2020
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
2
Poäng
11
Tja
Vill någon här eller privat meddelande snälla säga hur man får ut pengar på snabbt och enkelt sätt? Gärna stegvis då jag är så otroligt dålig på allt som har med allting och göra inom detta ämne haha!

Mvh
D~
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Om man ”handlat” för 20tusen på få först betala sen innan man får stopp och sen direkt betalar dessa. De har redan registrerat som betalda i appen men får inte köpa igen. Hur kan det bli så? Någon som vet? inget har förändrats sen jag köpta de 20k inga nya lån eller krediter.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp