• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Utrymmet-knappen är borta för mig nu. :facejoy:
Den återkommer! Tydligen när man inte har nått köputrymme försvinner den, sa klarna iaf. Allt verka va huller om buller med klarna. Tydligen går de på allt ! Hur många aktiva köp, gräns osv. Därav försvinner vissa funktioner. På min tex så har jag kreditgräns på 4000 men kan ej handla. ”Hektisk dag du har nått maxbelopp bla bla” fattar nada!!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blomman2020

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2020
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Går jätte bra och ta engångskort och välja tex 3000 kr och sedan få det på månadsfaktura sedan kan du välja den att delbetala direkt
 
E

Ewa

Gäst
Poäng: 0
Jag undrar om man kan med ett klarna kort göra överföringar via internetbanken, eller används det endast för köp
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Klarna fortsätter att överraska. Hade 8000 i betalutrymme. Betalade in månadens delbetalning på 2300 och helt plötsligt ökade köputrymmet till 25000. Ingen sans och ingen logik. Köper jag en kaffe på Pressbyrån lär väl utrymmet minska till 8000 igen :D
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 385
Mottagna reaktioner
373
Poäng
517
Klarna fortsätter att överraska. Hade 8000 i betalutrymme. Betalade in månadens delbetalning på 2300 och helt plötsligt ökade köputrymmet till 25000. Ingen sans och ingen logik. Köper jag en kaffe på Pressbyrån lär väl utrymmet minska till 8000 igen :D
Det brukar funka att få högt köputrymme första dagarna efter inbetalning. Sedan uppdaterar de i slutet av månaden med ränta mm. Så ramlar det ner till sämre igen
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Fortfarande 0 för mig, får se om det tillkommer nytt utrymme innan nästa inbetalning. :(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp