• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Sagt och gjort, köpte en stekpanna i torsdags för 299 kr. Köputrymmet sjönk från 25000 till 9000 haha! Det är ju fan inte klokt.

Klarna fortsätter att överraska. Hade 8000 i betalutrymme. Betalade in månadens delbetalning på 2300 och helt plötsligt ökade köputrymmet till 25000. Ingen sans och ingen logik. Köper jag en kaffe på Pressbyrån lär väl utrymmet minska till 8000 igen :D
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Någon som får klarna engångskort att fungera just nu? Blir bara förpassad till google typ
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
864
Poäng
717
Någon som får klarna engångskort att fungera just nu? Blir bara förpassad till google typ

Jag märkte att det ar annorlunda också, om du t.ex ska välja CDON så får du välja den sidan i google resultaten, sen kommer det upp en liten knapp i botten "Pay with Klarna" (jag har på engelska) och då kommer du tillbaka till vanliga processen. Vet inte om det är något fel eller om de ändrat hur detta var tillfälligt.
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Jag märkte att det ar annorlunda också, om du t.ex ska välja CDON så får du välja den sidan i google resultaten, sen kommer det upp en liten knapp i botten "Pay with Klarna" (jag har på engelska) och då kommer du tillbaka till vanliga processen. Vet inte om det är något fel eller om de ändrat hur detta var tillfälligt.

Tack för svaret! Var lite orolig att de tagit bort tjänsten på de sidor jag sökte på.
 
J

jesusgrodan

Gäst
Poäng: 0
kunde å fick kortet. köputrymmet man ser är det max köp man kan göra på en gång eller är det ens totala kreditgräns hos klarna ?.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp