• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Vilka jävla idioter som inte kan ge dig ett rakt svar..Creditsafe har de tagit på mig. Aldrig UC.

Tänkte söka klarnakortet men vill inte riskera att en UC tas och får ingen klarhet i vad de använder. Frågade i chatten och de sa att de inte kunde veta vilken byrå de skulle ta med innan man ansöker?
Någon här som kan klargöra vad som gäller?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Ingen som kan kika sin UC å se om klarna är med på den? Ska ju inte vara så av vad man sett å läst innan men blev lite orolig nu då en vän säger att den står med på UC nu. Kan la inte stämma?
 

Zeroline

Kunnig medlem
Poäng: 247
Blev medlem
3 Oktober 2011
Meddelanden
263
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Ingen som kan kika sin UC å se om klarna är med på den? Ska ju inte vara så av vad man sett å läst innan men blev lite orolig nu då en vän säger att den står med på UC nu. Kan la inte stämma?

Han hade sett fel tack o lov så de gör de inte.
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 279
Mottagna reaktioner
880
Poäng
717
Intressant. Efter två månader helt utan köpförmåga samt minimum-betalningar har min testköp-knapp plötsligt återkommit. Ligger på "Low". Inte ens 10kr går igenom fortfarande dock. :facejoy:
 

samkuz82

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
14 September 2020
Meddelanden
117
Mottagna reaktioner
45
Poäng
157
Intressant. Efter två månader helt utan köpförmåga samt minimum-betalningar har min testköp-knapp plötsligt återkommit. Ligger på "Low". Inte ens 10kr går igenom fortfarande dock. :facejoy:
Samma här. Testa köputrymme kom för mig igår och inte ens 10kr funkar sen försvann det. Nu lär jag inte se det igen på minst 2 månader :)
 
L

LGJ

Gäst
Poäng: 0
Har varit kund i flera år. Alltid skött och betalt mina räkningar. Häromveckan köpte jag en tv via kortet och plötsligt är jag spärrad.
Ingen förklaring inget meddelande.
Nu har jag makullerat kortet och kommer inte att skaffa något nytt.
Som tur var är att jag upptäckte detta när jag skulle genoföra ett internetköp.
Sen resaverar dom pengar även om jag genomförde köpet via ett Mastercard istället.
 

gregersboda

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
7 Augusti 2012
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Galet började på 20000kr i köpgräns sen utan något meddelande höjdes den till 120 k ?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp