• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

M

Micke1891

Gäst
Poäng: 0
Ja de e bara som företagare det går?
Fick för mej att du betalade in till betalo osv
Finns de nåt annat sätt en Pressbyrån :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 302
Mottagna reaktioner
13 405
Poäng
8 917
SevenEleven :D
 

LetsDoThis

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
21
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Angående Klarnas kundtjänst - tror inte dom hängde med riktigt hur många som skulle ha frågor angående deras nya tjänst. Samt att dom missade internutbildningen ;)

https://www.jobbsafari.se/jobbannons/arbetsformedlingen/12492352
50st personer som Service Agents.


+ flera andra olika studentjobbs sidor som söker medarbetare som dom ska hyra ut till Klarna :)
 
J

JT26

Gäst
Poäng: 0
Då har man äntligen fått möjligheten att ansöka om kortet. Sagt och gjort och nu har man ett registrerat i appen.
Tyvärr är jag alldeles för folkskygg för att springa på 7eleven och köpa paygoo kort så om någon annan kommer på en online-metod för att omvandla krediten till pengar så mottages detta tacksamt :)
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Vad får ni för problem när ni försöker med Betalo? Tar Betalo inte emot kortet eller är det något annat hinder?
 
M

Makkan47

Gäst
Poäng: 0
Vad får ni för problem när ni försöker med Betalo? Tar Betalo inte emot kortet eller är det något annat hinder?

För mig tog betalo emot. Men däremot var de inkassoskulder ja ville betala av och det går inte via betalo tydligen :(
Annars funka betalo för mig
 
M

Micke1891

Gäst
Poäng: 0
Funkar inte att förs över pengar till sitt vanliga konto heller med betalo tyvärr
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 396
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
För mig tog betalo emot. Men däremot var de inkassoskulder ja ville betala av och det går inte via betalo tydligen :(
Annars funka betalo för mig
Ett sätt är att betala med bankiro nr till sitt skattekonto och sedan betala ut till sitt bankkonto från Min Sida på Skatteverkets hemsida.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp