Hur lång tid brukar det ta från att man begär från Klarna till Skrill att det kommer in på ens Skrill-konto? gjorde ett "köp", alltså från Klarna till Skrill vid 12 idag, men ännu inte dykt in på Skrill 😕
- Meddelanden
- 1 404
- Mottagna reaktioner
- 1 004
- Poäng
- 837
Hur lång tid brukar det ta från att man begär från Klarna till Skrill att det kommer in på ens Skrill-konto? gjorde ett "köp", alltså från Klarna till Skrill vid 12 idag, men ännu inte dykt in på Skrill 😕
Mitt har alltid kommit direkt. :/
Mitt har alltid kommit direkt. :/
Hm ok, vad konstigt
Står på klarna att det är under behandling men inte från skrill utan från Google services
- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
Jo jag vet det, har alltid legat där men idag när jag loggade in så var det borta.. konstigt men ja det dyker väl upp igen..Den finns under klarnakortet, sen inställningar och köputrymme...om du har klarnas kort?
- Meddelanden
- 1 583
- Mottagna reaktioner
- 540
- Poäng
- 627
Jo jag vet det, har alltid legat där men idag när jag loggade in så var det borta.. konstigt men ja det dyker väl upp igen..
Konstigt...för min man fanns det där.
- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Det var ju inte bra, har du frågat Klarna och vad säger dem?Jävla mongo-Klarna. I onsdags hade jag ca 11.000 i uppskattat köputrymme. När jag idag skulle tanka bilen på några hundringar gick köpet inte igenom. Köputrymmet hade då hux flux ändrats till 0Fattar inte hur de gör sina uppskattningar. Hur kan det bara ändras så där från en dag till en annan?
- Meddelanden
- 2 686
- Mottagna reaktioner
- 1 130
- Poäng
- 927
Det var ju inte bra, har du frågat Klarna och vad säger dem?
haha, den kundtjänsten är förmodligen sämsta jag någonsin pratat med. Men han kan prova

- Meddelanden
- 120
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
För att de är dumma i huvudet hela bunten.Det var ju inte bra, har du frågat Klarna och vad säger dem?
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Klarnas kundtjänst menar att köpgränsen är flytande och ändras från dag till dag.
Det var deras totalt intetsägande svar
Det var deras totalt intetsägande svar

Det var ju inte bra, har du frågat Klarna och vad säger dem?
- Meddelanden
- 864
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 457
Hur mkt kan man skapa ett engångskort på ?Skapa engångskort, skriv in "Skrill" när den frågar vart du vill handla, välj betalningsplan, skapa kortet. Gå sedan in på Skrill och gör en deposit med Creditcard och använd kortet, ta sedan ut till bankkonto (du måste vara verifierad på Skrill). Välj givetvis depositen som non-gambling för annars kan du inte ta ut dom.
- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Allt mellan 1kr till 100000kr. Beror på hur stort utrymme du harHur mkt kan man skapa ett engångskort på ?
- Meddelanden
- 864
- Mottagna reaktioner
- 256
- Poäng
- 457
O fy f*n ,,,,Stog dock nu att det inte gick o skapa nått engångskort när jag provade ,,,, men ett nice sätt o få loss cashAllt mellan 1kr till 100000kr. Beror på hur stort utrymme du har

- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Förstår inte vad du menar men om du har 10k och betalar 10 procent så kmr du väl ha 1k att spendera?Det var nice tills mitt utrymme gick till 0.
Får se vad som händer när jag löser in 10% av skulden denna månad.
- Meddelanden
- 1 404
- Mottagna reaktioner
- 1 004
- Poäng
- 837
Förstår inte vad du menar men om du har 10k och betalar 10 procent så kmr du väl ha 1k att spendera?
Går inte riktigt att lita på den logiken med Klarna har jag märkt. Hade under lång tid gräns till typ 6K och har nu kommit upp kring 50K under några månader trots att jag aldrig slutbetalat något helt, endast betalat enligt satta villkoren och ibland minsta belopp. Kan ju vara så att jag fortfarande har 0 utrymme att spendera trots denna inbetalning, man vet aldrig som sagt med Klarna. 🙄
- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Det stämmer.Om man betalar in en summa och får bekräftelse på betalningen, är det nästa dag det uppdateras? Och isåfall uppdateras det på tex lördagar med?
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Ok, nu har den uppdaterats men inte mitt kredit utrymme. Kan det dröja eller ?Det stämmer.
Ok, nu har den uppdaterats men inte mitt kredit utrymme. Kan det dröja eller ?
Klarna är helt ologiskt, jag betalade in 12 000 utan att jag fick något som utrymme.
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Fan!! Men om saldot på delbetalningakontot uppdaterats men kreditutrymmet e 0, är de kört då?Klarna är helt ologiskt, jag betalade in 12 000 utan att jag fick något som utrymme.
- Meddelanden
- 2 797
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Klarna funkar inte riktigt så. Ens kreditutrymme kan ändras från dag till dag. Utan att man gör något köp. Detta enligt Klarnas kundtjänst. Mitt utrymme var 8500 efter en större inbetalning för någon månad sedan. Skulle tanka bilen och köpet på 300 gick inte igenom. Utrymmet hade helt plötsligt minskat till noll. Idag är det istället uppe i över 10K. Det finns ingen logik i deras uppfuckade system.
Förstår inte vad du menar men om du har 10k och betalar 10 procent så kmr du väl ha 1k att spendera?
Ja, det har jag, igår... testade då idag, men då sa den samma sak -_-Har ni vart med om ”hektisk dag du har nått maxgränsen för idag återkom gärna imorgon” ???
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Sjukt! De nästan att man ska säga upp skiten! Pinsamt när man ska betala o plötsligt bli nekad i en kö med 10 pers bakomJa, det har jag, igår... testade då idag, men då sa den samma sak -_-
Har inte vågat använda ute, bara online, just för att jag läst att det kan vara olika kreditnivåer varje dag hos dem.Sjukt! De nästan att man ska säga upp skiten! Pinsamt när man ska betala o plötsligt bli nekad i en kö med 10 pers bakom
- Meddelanden
- 4 569
- Mottagna reaktioner
- 4 570
- Poäng
- 2 947
Har lagt kortet åt sidan, efter ett samlingslån då jag blev av med 55.000 av 64.000 hos Klarna. Ska försöka bli av med sista tusenlapparna rätt snabbt. Sen kommer jag förhoppningsvis aldrig mer behöva använda detta kort.
Först hoppar köpgränsen upp och ner som en jävla jojjo. Vissa månader kunde jag betala in 3000 kr och använda 8000kr, andra månader betalade jag in 10.000 och kunde sen använda 700kr. Vissa gånger man betalar in 3000kr kunder jag använda 0kr. Fattar ingenting av detta kort. Har dom nu börjat med en daglig köpgräns haha. Märkligt jävla kreditkort. Det enda positiva är att dom inte tar uc eller rapporterar till uc. Allt annat är skit.
Först hoppar köpgränsen upp och ner som en jävla jojjo. Vissa månader kunde jag betala in 3000 kr och använda 8000kr, andra månader betalade jag in 10.000 och kunde sen använda 700kr. Vissa gånger man betalar in 3000kr kunder jag använda 0kr. Fattar ingenting av detta kort. Har dom nu börjat med en daglig köpgräns haha. Märkligt jävla kreditkort. Det enda positiva är att dom inte tar uc eller rapporterar till uc. Allt annat är skit.
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Ja de nog lika bra att göra som du säger. De ju konstigt att de tycker att ett ”rörligt” köputrymme skulle va bra. 100 ggr bättre ifall man vet att man har 20 k i gräns. Men men som de redan sagts så kan man INTE lita på dessa de gäller nog ba o försöka ta in det. Sjukt att de blivit så stora dock!Har lagt kortet åt sidan, efter ett samlingslån då jag blev av med 55.000 av 64.000 hos Klarna. Ska försöka bli av med sista tusenlapparna rätt snabbt. Sen kommer jag förhoppningsvis aldrig mer behöva använda detta kort.
För mig har den sagt det flera dagar på raken så vet inte vad det är med dem -_-Kan någon vänlig själ som vart med om”maxgränsen för dagen uppnådd välkomen tillbaka imorgon” berätta när de ska funka att använda kortet igen? Har köputrymme ska tilläggas.
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Chattar me de nu men få se om man ens får något svar! De brukar inte veta oftastFör mig har den sagt det flera dagar på raken så vet inte vad det är med dem -_-
Chattar me de nu men få se om man ens får något svar! De brukar inte veta oftast
klarnas kundtjänst är katastrof, hade problem med ett köp där för några månader sedan och ingen fattade vad problemet va.
- Meddelanden
- 571
- Mottagna reaktioner
- 109
- Poäng
- 317
Hhah de verka ba gissa. Jag ba: varför kan jag inte handla när jag ha köputrymme det står ”maxbelopp utnyttjat för dagen återkom imorrn” hon ba: du har handlat max idag så kom tillbaka imorrn. Haaha. Som att jag ej kan läsa. Det har gått 2 dagar nu sen de meddelandet de ju därför jag skriver sa jag!!!Jag blev utskälld häromdagen när jag frågade varför funktionen testköp hade försvunnit från min sida. Chattade med 4 stycken, den sista kunde förklara anledning.
- Meddelanden
- 120
- Mottagna reaktioner
- 46
- Poäng
- 157
Hahaha cp Klarna. Min fru fick klarnakort för ca 2 år sen. Sen betalade hon in hela köpesumman efter bara någon månad ca.15k. Efter det hamnade hennes utrymme på 0 och var så i flera månader innan det helt plötsligt fungerade.Betalade in hela månadsfakturan Samy 10% av delbetalningsskulden och det är uppdaterat. 0 i utrymme ändå. Yey.
Var det inte Klarna som sa att den kunden som inte betalar direkt är en bra kund. De vill tjäna på räntan därav blir kinkiga om man betalar in allt på en gång.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.