- Blev medlem
- 15 Januari 2019
- Meddelanden
- 2 456
- Mottagna reaktioner
- 1 005
- Poäng
- 897
Jag håller verkligen med. Fruktansvärda. Usla. Inkompetenta.
Därav jag får känslan att dom är inhyrda för känns lite konstigt att man kan vara så dålig.
Jag håller verkligen med. Fruktansvärda. Usla. Inkompetenta.
Tror kundtjänsten är inhyrd när jag pratat med dem så känns det som dom inte jobbar där.. mest för att dom aldrig kunnat ge ett svar.
Är nog sämsta kundtjänsten jag någonsin varit i kontakt med.
Det är numera inte "lagligt" eftersom att alla som distribuerar försäkringar måste ha genomgått en utbildning som jag personligen tyckte var ganska omfattande.
Nja, fast Folksam är ju ”kundägt” om de inte snålar så rinner pengarna iväg, premierna höjs, kunderna försvinner och Folksam kan stänga ner.. Så visst måste dom snåla till en viss gradDet låter bra. Synd bara att man måste tvinga fram sådant. Bolag som Folksam kan ju aldrig gå med vinst ändå, och borde därför inte vara överdrivet intresserade av att snåla...
Folksam blir ju hela lo-sfären av fackförbundens medlemmar kund i vare sig man vill eller inte, så dom har ju ett stort antal kunder som behöver gå ur facket för att slippa undan.Nja, fast Folksam är ju ”kundägt” om de inte snålar så rinner pengarna iväg, premierna höjs, kunderna försvinner och Folksam kan stänga ner.. Så visst måste dom snåla till en viss grad
Nja, fast Folksam är ju ”kundägt” om de inte snålar så rinner pengarna iväg, premierna höjs, kunderna försvinner och Folksam kan stänga ner.. Så visst måste dom snåla till en viss grad
Gillar kortet skarpt, att ha en månadsfaktura gör att man får en bra översikt över hur mycket man spenderar och på vad.
Tycker det är synd att den inte kör hela månader istället för deras 30 dagars intervall.
Att däremot aldrig med säkerhet veta vilken ”kredit” man har, är puckat.