Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har heller inte kunnat se mitt köputrymme längre.. då måste man göra ett testköp med att eventuellt uc tas.. dåligt. .tidigare gick det att testa olika belopp utan att den rutan kom upp. Undra om de ändrat så för alla?

Det står ff att mitt köputrymme är stort men när man testar belopp kommer hela tiden rutan upp att ev uc tas vid testköp...

Jag har heller inte kunnat se mitt köputrymme längre.. då måste man göra ett testköp med att eventuellt uc tas.. dåligt. .tidigare gick det att testa olika belopp utan att den rutan kom upp. Undra om de ändrat så för alla?

Är inte så för mig. Det kommer inte upp något om UC när jag gör testköp.

Är det någon som kan testa sitt köputrymme? Mitt försvann. Ser bara klarnakortsnummer. Inget där det står vad man har för köputrymme. :/

Jag har inte kunnat kolla mitt köputrymme på flera veckor, men enligt kundtjänsten ska det funka så bra så, sedan vill dom ha en printscreen, vad nu set hjälper? Ne jag har tappat hoppet totalt deras kundtjänst

någon som har koll på hur mycket fakturan från Klarna kommer vara på om man har utnyttjat 60000 kr?
Betalkoll med 50 000kr ligger ju på cirka 1800kr så det borde bli runt 2200-2500 eller tänker jag fel?

Bowery:

Hur går det? Kan du ansöka om kortet nu? Vi hade ju lite samma problem vid ansökan om kortet, dvs felmeddelandet om att uppgifterna inte gick att spara...

Hur gör man för att ansöka om kortet ? Jag är inloggad på klarna via min dator men ser ingenstans att jag kan skaffa det ?

Hur gör man för att ansöka om kortet ? Jag är inloggad på klarna via min dator men ser ingenstans att jag kan skaffa det ?

Ett tips är att läsa tråden, det mesta framgår där och du får svar samt eventuellt tips!

Haft mitt ärende hos tekniska supporten i två veckor och väntar fortfarande på svar haha ;)

Är det någon som har mailuppgifter alt tfnnr till tekniska supporten? Har för mig att jag sett det här i tråden men orkar inte kolla tillbaka...

Haft mitt ärende hos tekniska supporten i två veckor och väntar fortfarande på svar haha ;)

Är det någon som har mailuppgifter alt tfnnr till tekniska supporten? Har för mig att jag sett det här i tråden men orkar inte kolla tillbaka...

Mm, samma här.. kan nog vara bättre att ringa kanske trots allt..

Måste man ha fysiska kortet för att göra en insättning? Jag gjorde insättning på entropay men har inte fått pengarn på Wallet än.. på klarna står det ”behandlas”

Min är återvänd nu med köputrymme som begränsad.
Så bra! Då kommer min snart med hoppas jag. Testade göra ett lite ”större” köp med kortet, men det gick inte igenon, så mitt är nog också begränsat.

Någon som entropay funkar för? Har toppat upp kortet förut, då har pengarna kommit direkt, men nu funkar det inte har köp utrymme

Hur får man sin kod till kortet? Har inte minne av att jag har valt någon kod..

Har letat överallt i appen, vet du vart man kan se den? Deras support är ju nere varje dag haha
Nej haha letade som en idiot jag med för hade glömt min med, Jag kom dock på min tillslut, du har typ inte samma som på bankomatkortet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp