Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Inget för dig fortfarande Shark?

Mitt köputrymme har minskat från ca 80.000 ner till 19.999. Detta utan att jag använt kortet 😎

2 frågor.

1: Hur kommer det sig att jag inte kunnat se mitt köputrymme 2 månader i appen?
2: Fått brev hem av Klarna, inte öppnat det. Kan det vara att det stora månadsbeloppet jag ska betala / jag betalar enbart kommer på papperfaktura och inte i appen?

Jag har inte kunnat se köputrymmet på flera veckor nu..varje gång så kommer rutan upp att vid testköp kan ev kreditupplysning göras oavsett belopp jag provar att skriva in...står jag har stort köputrymme men läskigt att inte veta hur mkt! Borde stå en tydlig gräns!

2 frågor.

2: Fått brev hem av Klarna, inte öppnat det. Kan det vara att det stora månadsbeloppet jag ska betala / jag betalar enbart kommer på papperfaktura och inte i appen?
Du får öppna brevet och se

Du får öppna brevet och se
2 frågor.

Om du har väldigt begränsat utrymme så kan man inte se fick jag till svar

nog bara jag som inte fort ansöka eller fort förfrågan om kortet. Tänk vilken dröm att ansöka ooch få 120.000 kr;)

När jag började använda mitt kort hade jag stort utrymme typ 110 000 vid testköp. Har haft stort köputrymme hela tiden fram tills igår, nu står det begränsat trots att jag använt 60 000 ? Någon mer som har fått samma?

Min ruta med testköp är borta helt, sedan igår. Var precis i kontakt med Klarna, som återigen har fel på detta!
Så det kanske inkluderar även detta.

När jag började använda mitt kort hade jag stort utrymme typ 110 000 vid testköp. Har haft stort köputrymme hela tiden fram tills igår, nu står det begränsat trots att jag använt 60 000 ? Någon mer som har fått samma?

Jag har inte använt mitt kort på månader och blev lite nyfiken på det du skrev.
Det visade sig att de har sänkt mitt utrymme från cirka 130tkr till 50tkr.

Vad ska man säga.. De är helt värdelösa.

Jag har försökt göra ett köp på 4400kr men det går inte. Kollade min köpgräns o den har oxå sjunkit. 20000 gick bra. Har använt 2600kr. Kontaktat Klarna idag igen o hon skulle skicka vidare ärendet. Vad är det för mening att man kan testa köpgräns när det ändå inte går. Sicket skämt. Ska klippa det där kortet :(

Och mitt köputrymme på 70000kr verkar vara nere på noll. För jag kan inte ens testa mitt köputrymme. Har varit så sedan i torsdags.

De kanske borde byta namn till Oklarna istället...

Det kanske är så att dom dragit örona åt sig.Till med jag fick från kivra att en creditsafe var tagen på mig på en banal summa på 300 kr ,har dock klarnakonto.😱

Varför skulle de dra öronen åt sig? Jag tror snarare det handlar om en produkt och en plattform som inte är färdig. Med facit i handen skulle Klarna aldrig släppt/alternativt väntat med att släppa kortet. Att man som kund aldrig vet sin exakta köpgräns är inget annat än en stor jävla skandal.

Det kanske är så att dom dragit örona åt sig.Till med jag fick från kivra att en creditsafe var tagen på mig på en banal summa på 300 kr ,har dock klarnakonto.😱

Kan det inte vara så enkelt som att detta till en början kosta dom mer pengar än dom budgeterat och räknat med.

Min köpgräns ligger på stadiga 40 K :) Men visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen ;)

Min köpgräns ligger på stadiga 40 K :) Men visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen ;)
Först till kvarn ,den mal

Det visade sig en större utmaning än vad jag kunde ana att rengöra skitet så den är faktiskt i källaren numera :D

Trots att jag inte ser vilken köpgräns jag har på kortet, så lyckades jag tanka full tank på ST1 för en stund sedan.

Tidigare när jag sett min köpgräns så har jag inte kunnat använda kortet till att tanka med.

Jag lyckades få ut 5000 via glase så fort jag fick kortet godkänt i torsdags.. trots 2 färska bet anmärkning och skuldsaldo, köputrymme är stort och jag blir beviljad köp upp till 60 000.. helt sjukt egentligen.. dock! Finns det nåt sätt kvar att få pengar till kontot ? Entropay m.m verkar ju inte funka längre

Funkar Paypal?

Jag hade en ganska stor köpgräns, typ 40k. Nu har jag ingenting Någon som råkat ut för samma? De har inte tagit någon ny upplysning eller så...

jag kan inte se mitt köp utrymme sedan igår, kortet funkar inte i dag vid köp! Hade högt köputrymme i förrgår! Var i kontakt med Klarna i morse, som svarade att de hade tekniskt fel.

Hur menar du vad det kostar?

jag kan inte se mitt köp utrymme sedan igår, kortet funkar inte i dag vid köp! Hade högt köputrymme i förrgår! Var i kontakt med Klarna i morse, som svarade att de hade tekniskt fel.
Då kanske det är där problemet ligger, förhoppningsvis

Never mind.. Hade stort köputrymme imorse, tog ut 9000 till Paypal och nu väldigt begränsat står det, total skuld ca 35000 från att haft över 100000 i köputrymme innan. Kanske lika så bra :D

Jag hade 13k i köpgräns för några dagar sen, inte rört kortet sen dess (endast betalt ett av köpen jag gjorde förra veckan med kortet), men nu kan jag varken se min köpgräns eller göra ett köp på 400 kr..

Chattade med klarna igår som sa att man numera ska se sitt köputrymme om man går in på ”Feed”. Detta funkade dock inte för mig och de bad mig då avvakta..

Hoppas dom har sparkat sommarjobbarna snart så det blir lite ordning. Alla kan se sin köputrymmen och alla får per automatik sina klarnakort utskickade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp