- Meddelanden
- 215
- Mottagna reaktioner
- 90
- Poäng
- 257
Testade oxå det först men funkade inteOk jag testa 1000 o det gick inte
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Testade oxå det först men funkade inteOk jag testa 1000 o det gick inte
Samma här!Idag funkar de inte att göra testköp.
samma för nån mer?
Alltså med risk för att bli idiotförklarad men om jag vill delbetala mina köpa med kortet, vilket alternativ väljer jag?
- ”Betala direkt eller betala senare”
- ”Månadsfaktura”
Så gjorde det för mig med, men sen steg det igen!Mitt köputrymme har minskat från ca 80.000 ner till 19.999. Detta utan att jag använt kortet 😎
Du får öppna brevet och se2 frågor.
1: Hur kommer det sig att jag inte kunnat se mitt köputrymme 2 månader i appen?
2: Fått brev hem av Klarna, inte öppnat det. Kan det vara att det stora månadsbeloppet jag ska betala / jag betalar enbart kommer på papperfaktura och inte i appen?
Du får öppna brevet och se
Om du har väldigt begränsat utrymme så kan man inte se fick jag till svar2 frågor.
1: Hur kommer det sig att jag inte kunnat se mitt köputrymme 2 månader i appen?
2: Fått brev hem av Klarna, inte öppnat det. Kan det vara att det stora månadsbeloppet jag ska betala / jag betalar enbart kommer på papperfaktura och inte i appen?
När jag började använda mitt kort hade jag stort utrymme typ 110 000 vid testköp. Har haft stort köputrymme hela tiden fram tills igår, nu står det begränsat trots att jag använt 60 000 ? Någon mer som har fått samma?

GOLARE???Har fått sänkt från 110000:- till 55,000:- Tack era GOLARE!
Det kanske är så att dom dragit örona åt sig.Till med jag fick från kivra att en creditsafe var tagen på mig på en banal summa på 300 kr ,har dock klarnakonto.😱
Men visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen 
Först till kvarn ,den malMin köpgräns ligger på stadiga 40 KMen visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen
![]()
Min köpgräns ligger på stadiga 40 KMen visst, jag hade 120 K i köpgräns innan jag ansökte om kortet...ska bli intressant nästa vecka när det fysiska kortet anländer, kanske gör en Terry och köper en juicemaskin och se vad som händer med köpgränsen
![]()

VassegoHar fått sänkt från 110000:- till 55,000:- Tack era GOLARE!

Då kanske det är där problemet ligger, förhoppningsvisjag kan inte se mitt köp utrymme sedan igår, kortet funkar inte i dag vid köp! Hade högt köputrymme i förrgår! Var i kontakt med Klarna i morse, som svarade att de hade tekniskt fel.
Alltså minsta summa att betala/mån på typ 100000Hur menar du vad det kostar?

Never mind.. Hade stort köputrymme imorse, tog ut 9000 till Paypal och nu väldigt begränsat står det, total skuld ca 35000 från att haft över 100000 i köputrymme innan. Kanske lika så bra![]()
Alltså minsta summa att betala/mån på typ 100000