• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Kolla hit hjälp nystartfinanans

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
För mig

Så här gick det till för mig exakt. Jag sökte lite olika samlings lån som Lendo..men fick inget då la jag ner det. Sen två veckor senare ringer man upp mig och pratar länge i telefon. Dagen efter ringer de igen och säger att de kan lösa det jag har. Jag är ärlig och säger alla skulder exakt. Sen säger de att de skickar hem ett brev och jag ska skicka tillbaka med bl.a kontoutdrag jag skickade juni/juli. Målet är ju inte att få masa pengar på kontot utan att bli av med skulder och på så sätt en lägre kostnad.

Tror inte du förstår vad jag menar, när i din låneprocess fick du reda på att dom ville ha kontoutdrag ifrån dig?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Tror inte du förstår vad jag menar, när i din låneprocess fick du reda på att dom ville ha kontoutdrag ifrån dig?
Jag fick veta det under telefonsamtalet med dem när de sagt att de kunde tänka sig hjälpa mig. Då hade de redan tagit en uc. Dock sa de att de ville se kontoutdrag för å kolla att ja inte hade massa snabblån jag inte sagt något till dem om då kunde de ev ändra sig
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Jag fick veta det under telefonsamtalet med dem när de sagt att de kunde tänka sig hjälpa mig. Då hade de redan tagit en uc. Dock sa de att de ville se kontoutdrag för å kolla att ja inte hade massa snabblån jag inte sagt något till dem om då kunde de ev ändra sig

Okej då avstår jag nog ifrån att försöka låna där då, för lär ju bli nekad då..:(
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Okej då avstår jag nog ifrån att försöka låna där då, för lär ju bli nekad då..:(
Inte säkert sålänge du är ärlig med dem! Skicka dina uppgifter på mejl skriv hela sanningen där och se va de säger. Du får utlåtande innan de tar uc
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Inte säkert sålänge du är ärlig med dem! Skicka dina uppgifter på mejl skriv hela sanningen där och se va de säger. Du får utlåtande innan de tar uc

Fast tyckte jag läste att dom inte tillåter lån som inte syns på uc?
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
Jag har med ett lån som inte syns på uc å läst att andra har med alla sina lån som ej syns på uc

Okej.. fast pinsamt att dra upp dom lånen nu när jag redan pratat med en.. Då får dom ju reda på att jag inte va ärlig från början..
 

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Okej.. fast pinsamt att dra upp dom lånen nu när jag redan pratat med en.. Då får dom ju reda på att jag inte va ärlig från början..
De bryr sig nog inte om betalningar du gör till bolag de vill nog bara inte se utbetalningar senaste två månaderna. :) jag tog inte med alla mina men blev godkänd trots betalningar till andra bolag
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
De bryr sig nog inte om betalningar du gör till bolag de vill nog bara inte se utbetalningar senaste två månaderna. :) jag tog inte med alla mina men blev godkänd trots betalningar till andra bolag

Okej låter väldigt bra då :)
 
K

Kojje

Gäst
Poäng: 0
Skickat in allt dom frågat efter igår men inte hört någonting på hela dagen idag, fick ni bekräftelse på att det var godkänt och utbetalt? Inte fått svar på mailen på hela dagen.. samt hur länge tog det innan pengarna var på kontot? :) tacksam för svar!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp