- Meddelanden
- 46
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 7
Hej,
Det är så att jag har jobbat med en hel del lån sidor nu ett tag och fått mig en idé om jag själv ska starta upp någon liknande verksamhet fast med beloppen 500:- och 1000:-.
Jag vill bli en seriös aktör som kan låna ut dessa minibelopp.
Tror ni att en sådan sida skulle kunna hålla?
Lån belopp:
500:- , 1000:-
Med ränta:
110:- , 205:-
SMS avgift ej bestämt. 25:-.
30 dagars lån.
Lånet utbetalas 15 min efter ansökan blivit godkänd.
Direkt utbetalning till följande banker:
Swedbank, Nordea, Handelsbanken. Kanske flera.
Krav:
18 år utan anmärkning med krav på någon deklarerad inkomst, bara så det visar lite inkomst av tjänst på en ev upplysning.
Jag har en idé om att detta faktist kan hålla och vill bli en seriös aktör som kan låna ut 2st små belopp under 30 dagar. Men vill självklart höra era åsikter om detta faktist kan bli bra?
Vill inte sätta någon i skulder etc, vet bara om att när man själv en gång satt i en situation där man behövde 500 - 1000:- lite snabbt.
Vad tror ni om detta?
Ge mig råd, förslag och ev om ni tycker att detta är smart?
Skulle ni också kunna sköta detta bra om jag var en vänlig skäl som vill hjälpa era svåra ekonomiska stunder?
MVH
Robin
Det är så att jag har jobbat med en hel del lån sidor nu ett tag och fått mig en idé om jag själv ska starta upp någon liknande verksamhet fast med beloppen 500:- och 1000:-.
Jag vill bli en seriös aktör som kan låna ut dessa minibelopp.
Tror ni att en sådan sida skulle kunna hålla?
Lån belopp:
500:- , 1000:-
Med ränta:
110:- , 205:-
SMS avgift ej bestämt. 25:-.
30 dagars lån.
Lånet utbetalas 15 min efter ansökan blivit godkänd.
Direkt utbetalning till följande banker:
Swedbank, Nordea, Handelsbanken. Kanske flera.
Krav:
18 år utan anmärkning med krav på någon deklarerad inkomst, bara så det visar lite inkomst av tjänst på en ev upplysning.
Jag har en idé om att detta faktist kan hålla och vill bli en seriös aktör som kan låna ut 2st små belopp under 30 dagar. Men vill självklart höra era åsikter om detta faktist kan bli bra?
Vill inte sätta någon i skulder etc, vet bara om att när man själv en gång satt i en situation där man behövde 500 - 1000:- lite snabbt.
Vad tror ni om detta?
Ge mig råd, förslag och ev om ni tycker att detta är smart?
Skulle ni också kunna sköta detta bra om jag var en vänlig skäl som vill hjälpa era svåra ekonomiska stunder?
MVH
Robin
Senast ändrad: