• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Komplettbank.se - Flexibelt lån

L

Lånlån

Gäst
Poäng: 0
Mitt lån hos komplett kom upp som en maxutnyttjad kortkredit förra månaden hos uc och drog upp betyget från 8 till 42...

Försvann igen från UC igår och nu är betyget nere på 8 igen, nu sysn det alltså varken som en lån eller kredit, hur ser det ut på UC för er andra som har lån hos komplett?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Lånlån

Gäst
Poäng: 0
Är det fortfarande så att den inte syns?
Alltså ditt lån från Komplett?
Vissa har fått att kontokrediten är maxad vilket inte är så bra för ens kreditbetyg.

 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
Mitt lån hos komplett kom upp som en maxutnyttjad kortkredit förra månaden hos uc och drog upp betyget från 8 till 42...

Försvann igen från UC igår och nu är betyget nere på 8 igen, nu sysn det alltså varken som en lån eller kredit, hur ser det ut på UC för er andra som har lån hos komplett?


hur menar du att det ”försvann” bara så helt plötsligt?
Jag har också lån hos komplettbank på 150k och det syns som kontokredit på ucn vilket jag tror påverkar betyget endel
 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
någon som vet om dessa rapporterar in till uc idag 31:e eller är det senare?
Vågar man plocka ut lite pengar imorgon redan för att inte få med det på ucn i mitten av april?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp