Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Komplettering

Hej!

Tänkte bara kolla med er som fått större samlingslån och sökt via lånförmedlare. När ni behövde komplettera stod det då komplettering bara eller stod det under komplettering vad de eftersökte? Hoppas någon har svaret...

Med vänlig hälsning

hopeless

Hej!

Tänkte bara kolla med er som fått större samlingslån och sökt via lånförmedlare. När ni behövde komplettera stod det då komplettering bara eller stod det under komplettering vad de eftersökte? Hoppas någon har svaret...

Med vänlig hälsning

hopeless
Hur menar du står komplettering? Hos Advisa står det Komplettering. Men det är bara en rubrik, står under vad du behöver komplettera med om du behöver komplettera.

Precis det står komplettering men inte med vad men på vissa står det ingen komplettering krävs. Fattar nada

Precis det står komplettering men inte med vad men på vissa står det ingen komplettering krävs. Fattar nada
För mig var det tomt på de flesta under Komplettering. Tror att det är bankerna som själva skriver där (fritext). Vissa kanske vill vara övertydliga och skriva att ingen komplettering behövs.

Prata med advisa, de kunde se vilka som krävde komp, och vad det var. BN krävde info om inlösen då jag skrivit att jag skulle lösa lån.Väntar in måndag dock innan jag bestämmer mig.....

Vilka banker har du fått erbjudande av?

Ikano har lösenkrav/fullmakt om man väljer samla lån. Stod inget om det på Advisa. (Advisa meddela via mail då jag frågade)

Hej!

Med vänlig hälsning

hopeless

Står oftast vad de vill ha. Även om det endast gäller en ID-kopia.

Mvh
Klimpen

signature.jpg

En liten till fråga. Är det någon som sökt via t.ex. Advisa eller annan låneförmedlare som vet hur lång tid man har på sig att bestämma sig innan "erbjudandet" försvinner så att säga? Sökte lite hastigt på Advisa men fann inget så tänkte kolla med er här, proffsen alltså om någon av er vet :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp