Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kontantfinanas, faktura per brev eller mail?

Hej! Någon som har någon erfarenhet från kontantfinans?

Står under frågor och svar att det tar upplysning via bisnode, stämmer det och syns det då inte på uc?

tänkte om någon har egna erfarenheter, sen om man får faktura per brev eller mail?

Tar ni en kreditupplysning?
Ja, vi tar en kreditupplysning från Bisnode kredit AB.

har nämligen för mig att dessa tog uc förut?

Dem kan ta en uc också, dock en som inte syns och bara kollar vilken inkomst och anmärkningar.

Hej! Någon som har någon erfarenhet från kontantfinans?

Står under frågor och svar att det tar upplysning via bisnode, stämmer det och syns det då inte på uc?

tänkte om någon har egna erfarenheter, sen om man får faktura per brev eller mail?
Mitt lån syntes inte på UC. Har bara bra erfarenheter av dem, även om man låg efter rejält så gick de att förhandla med och få rimliga månadskostnader. Var faktiskt lite ledsen att jag behövde släppa lånet till KFM till slut, för jag tyckte att de betett sej bäst av alla mina långivare.

hej allihop.
Ni som lånat av dessa på senare tid. När ni skriver att de tar en UC som inte syns..
menar ni att själva lånet inte syns som blanco eller att upplysningen inte påverkar kreditbetyget? Alltså att det bara blir en förfrågan som man själv kan se?

Sitter ingen tråkig sits så hade varit Jättetacksam för svar.

hej allihop.
Ni som lånat av dessa på senare tid. När ni skriver att de tar en UC som inte syns..
menar ni att själva lånet inte syns som blanco eller att upplysningen inte påverkar kreditbetyget? Alltså att det bara blir en förfrågan som man själv kan se?

Sitter ingen tråkig sits så hade varit Jättetacksam för svar.

Precis, kommer inte upp på en vanlig uc

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp